Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
Mimra, Jonáš ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Vácha, Štěpán (oponent)
Ve své diplomové práci se snažím objasnit oblast personalizace obsahu na základě vstupních dat. Práce se zabývá relativně novou oblastí přímého marketingu v personalizovaných dokumentech doručovaných koncovým příjemcům různými kanály, který představuje klasický tisk a e-mail. Je zde poukázáno na důležitost vyhodnocování a analýzy dat příjemce a na základě zpětné vazby upravovat další komunikaci. Cílem práce je popsat vývoj aplikace v software pro řízení komunikace se zákazníkem a prokázat jeho účinek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.