Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou retailových jednotek s potravinami. Jde o prodejnu BILLA, spol. s r.o. v Novém Městě na Moravě a o prodejnu PENNY Market s.r.o. taktéž v Novém Městě na Moravě. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry, druhá kapitola blíže charakterizuje obchodní řetězec REWE Group a společnosti BILLA a PENNY Market, třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen a jejímu srovnání a poslední, čtvrtá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem, který se týká porovnání nákupní atmosféry zákazníky.
Finanční analýza podniku Penny Market s.r.o.
Kebísek, Tomáš ; Lodr, Jakub (vedoucí práce) ; Kopkáně, Heřman (oponent)
Cílem finanční analýzy je především objektivní zhodnocení finančního zdraví podniku Penny Market s.r.o. a snaha o zjištění jeho silných a slabých stránek z pohledu externího uživatele závěrkových účetních výkazů, pomocí běžných metod finanční analýzy. Veškerá použitá data jsou za roky 2004, 2005, 2006 a 2007.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.