Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nadjezd nad dálnicí
Jetmar, Ondřej ; Jurík, Michal (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh mostní konstrukce přes dálnici. Konstrukce je navržena s ohledem na estetické a ekonomické hledisko. Jsou navrženy dvě varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta integrovaného parapetního nosníku o třech polích. Hlavní náplní je návrh a výpočet hlavní nosné konstrukce.
Rekonstrukce mostu u obce Holýšov
Svoboda, Adam ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením stávající konstrukce mostu u obce Holýšov za použití moderní metody dodatečného předpínání. Most přes řeku Radbuzu je trámový parapetní, a byl postaven v roce 1924. V současném stavu jeho zatížitelnost nesplňuje limity pro mosty na pozemních komunikacích první třídy. Původní dokumentace se nedochovala, hlavním zdrojem informací o konstrukci je diagnostický průzkum. Zesilování pomocí metody náhradních kabelových kanálků je vysoce efektivní z pohledu zvýšení zatížitelnosti stávajících konstrukcí. Návrh zesílení a výsledná zatížitelnost byly ověřena statickým výpočtem.
Návrh mostu přes Kyjovku
Zlatuška, Karel ; Nečas, Radim (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh silničního mostu přes řeku Kyjovku na ulici Na Šlajsi v Lanžhoťě. Práce se soustředí především na podrobnou statickou analýzu nosné železobetonové konstrukce o jednom poli. Byly vytvořeny dva alternativní návrhy nosné konstrukce a jeden z nich byl detailněji rozpracován ve statickém výpočtu. Jedná se o variantu parapetního nosníku složeného z dvou hlavních podélných nosníků proměnné výšky průřezu. Tyto nosníky jsou spojeny deskou, kterou podporuj příčníky s krajními náběhy. Teoretické rozpětí nosné konstrukce je 13 metrů. Výpočetní model konstrukce je vytvořen v softwaru Scia Engineer 2013.1, přičemž výsledky jsou kontrolovány ručně pomocí jednoduchých metod stavební mechaniky a lineární pružnosti. Posouzení prvků je zpracováno ručně dle metodiky platných norem ČSN EN. Ve výpočtu jsou uvažovány pouze svislé složky zatížení.
Rekonstrukce mostu u obce Holýšov
Svoboda, Adam ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením stávající konstrukce mostu u obce Holýšov za použití moderní metody dodatečného předpínání. Most přes řeku Radbuzu je trámový parapetní, a byl postaven v roce 1924. V současném stavu jeho zatížitelnost nesplňuje limity pro mosty na pozemních komunikacích první třídy. Původní dokumentace se nedochovala, hlavním zdrojem informací o konstrukci je diagnostický průzkum. Zesilování pomocí metody náhradních kabelových kanálků je vysoce efektivní z pohledu zvýšení zatížitelnosti stávajících konstrukcí. Návrh zesílení a výsledná zatížitelnost byly ověřena statickým výpočtem.
Nadjezd nad dálnicí
Jetmar, Ondřej ; Jurík, Michal (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh mostní konstrukce přes dálnici. Konstrukce je navržena s ohledem na estetické a ekonomické hledisko. Jsou navrženy dvě varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta integrovaného parapetního nosníku o třech polích. Hlavní náplní je návrh a výpočet hlavní nosné konstrukce.
Návrh mostu přes Kyjovku
Zlatuška, Karel ; Nečas, Radim (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh silničního mostu přes řeku Kyjovku na ulici Na Šlajsi v Lanžhoťě. Práce se soustředí především na podrobnou statickou analýzu nosné železobetonové konstrukce o jednom poli. Byly vytvořeny dva alternativní návrhy nosné konstrukce a jeden z nich byl detailněji rozpracován ve statickém výpočtu. Jedná se o variantu parapetního nosníku složeného z dvou hlavních podélných nosníků proměnné výšky průřezu. Tyto nosníky jsou spojeny deskou, kterou podporuj příčníky s krajními náběhy. Teoretické rozpětí nosné konstrukce je 13 metrů. Výpočetní model konstrukce je vytvořen v softwaru Scia Engineer 2013.1, přičemž výsledky jsou kontrolovány ručně pomocí jednoduchých metod stavební mechaniky a lineární pružnosti. Posouzení prvků je zpracováno ručně dle metodiky platných norem ČSN EN. Ve výpočtu jsou uvažovány pouze svislé složky zatížení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.