Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. při uvedení nových výrobků na trh
Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Ševera, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro společnost PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o. a její nové výrobky -- kabely PRAFlaGuard SPF -- párový, PRAFlaGuard SPF -- čtyřkový a PRAFlaDur SP. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretické vymezení B2B marketingu a hlavní rozdíly mezi B2B a B2C trhem. Druhá kapitola seznamuje se společností PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o., její historií, strukturou, produktovým portfoliem a novými kabely. Třetí kapitola se již zabývá samotnou marketingovou strategií a je rozčleněna na dvě podkapitoly - Situační analýza českého trhu a Marketingový mix.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.