Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Funkční bezpečnost snímačů tlaku BD SENSORS, s.r.o.
Šimoník, Martin ; Hlinka,, Jiří (oponent) ; Fuchs,, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá otázkou funkční bezpečnosti snímače tlaku XMP i vyráběného firmou BD SENSORS. Cílem práce je prokázat splnění požadavků na funkční úroveň integrity bezpečnosti SIL 3. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce se zabývá pojmem funkční bezpečnost, definuje základní pojmy funkční bezpečnosti, porovnává přístupy funkční bezpečnosti dle vybraných norem a stanovuje obecný postup stanovení funkční bezpečnosti. Druhá část práce pojednává o spolehlivosti technických systémů, definuje spolehlivostní ukazatele a popisuje vybrané typy spolehlivostních analýz užívaných v praxi a to zejména na analýzu FMEA/FMECA. Poslední část se zabývá praktikováním spolehlivostních analýz na snímači XMP i a zhodnocením dosažených výsledků.
Využití bezpečnostního PLC pro řízení plynových hořáků
Petr, Vojtěch ; Žlebek, Roman (oponent) ; Polsterová, Helena (vedoucí práce)
Tématem teto diplomové práce je bezpečnost při řízení plynových hořáků. Cílem je plně automatizovat systém plynových hořáků pomocí bezpečnostního řídicího systému (Fail-Safe PLC) tak, aby se rizika snížila na minimum. Jelikož je kladen velký důraz na bezpečnost, v úvodní části jsou probírané české normy a to, co je spojeno s bezpečností pro řídicí systémy. Tento projekt je realizován ve spolupráci s firmou ElektroMAR a. s., zabývající se průmyslovou automatizací.
Digitální dvojče dopravní linky
Sazonov, Viacheslav ; Lacko, Branislav (oponent) ; Škrabánek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje vytvoření digitálního dvojčete dopravní linky s názvem Interoll, které bude reflektovt rozměry reálného doprvníku, informe o funkionlitě pohonu informe o správném fungování řídií logiky elého systému. Rešeršní část pojednává o Průmyslu 4.0 a popisuje využití digitálníh dvojčt. Dále se práce zabývá návrhem 3D modelu dopravní linky, tvorbou logického řízení a digitálních dvojčat pohonů prostřednictvím programů od společností Siemens. Výstupem práce je správně fungující digitální dvojče dopravní linky Interoll.
Simulace stárnutí asfaltové směsi v laboratoři
Staňková, Michaela ; Hýzl, Petr (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice stárnutí asfaltového pojiva a asfaltové směsi. Pro účely práce byly odebrány asfaltové směsi typu asfaltový beton obsahující silniční asfalty třídy 50/70. Ze směsí byla vyrobena zkušební tělesa dle ČSN EN 12697-30-A1. Na zkušebních tělesech proběhlo umělé stárnutí v laboratorní sušárně. Změny vlastností způsobené stárnutím byly porovnány pomocí zkoušky ztráty částic asfaltového koberce drenážního dle ČSN EN 12697-17+A1 a zkoušky stanovení pevnosti v příčném tahu dle ČSN EN 12697-23.
Digitální dvojče dopravní linky
Sazonov, Viacheslav ; Lacko, Branislav (oponent) ; Škrabánek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje vytvoření digitálního dvojčete dopravní linky s názvem Interoll, které bude reflektovt rozměry reálného doprvníku, informe o funkionlitě pohonu informe o správném fungování řídií logiky elého systému. Rešeršní část pojednává o Průmyslu 4.0 a popisuje využití digitálníh dvojčt. Dále se práce zabývá návrhem 3D modelu dopravní linky, tvorbou logického řízení a digitálních dvojčat pohonů prostřednictvím programů od společností Siemens. Výstupem práce je správně fungující digitální dvojče dopravní linky Interoll.
Simulace stárnutí asfaltové směsi v laboratoři
Staňková, Michaela ; Hýzl, Petr (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice stárnutí asfaltového pojiva a asfaltové směsi. Pro účely práce byly odebrány asfaltové směsi typu asfaltový beton obsahující silniční asfalty třídy 50/70. Ze směsí byla vyrobena zkušební tělesa dle ČSN EN 12697-30-A1. Na zkušebních tělesech proběhlo umělé stárnutí v laboratorní sušárně. Změny vlastností způsobené stárnutím byly porovnány pomocí zkoušky ztráty částic asfaltového koberce drenážního dle ČSN EN 12697-17+A1 a zkoušky stanovení pevnosti v příčném tahu dle ČSN EN 12697-23.
Využití bezpečnostního PLC pro řízení plynových hořáků
Petr, Vojtěch ; Žlebek, Roman (oponent) ; Polsterová, Helena (vedoucí práce)
Tématem teto diplomové práce je bezpečnost při řízení plynových hořáků. Cílem je plně automatizovat systém plynových hořáků pomocí bezpečnostního řídicího systému (Fail-Safe PLC) tak, aby se rizika snížila na minimum. Jelikož je kladen velký důraz na bezpečnost, v úvodní části jsou probírané české normy a to, co je spojeno s bezpečností pro řídicí systémy. Tento projekt je realizován ve spolupráci s firmou ElektroMAR a. s., zabývající se průmyslovou automatizací.
Funkční bezpečnost snímačů tlaku BD SENSORS, s.r.o.
Šimoník, Martin ; Hlinka,, Jiří (oponent) ; Fuchs,, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá otázkou funkční bezpečnosti snímače tlaku XMP i vyráběného firmou BD SENSORS. Cílem práce je prokázat splnění požadavků na funkční úroveň integrity bezpečnosti SIL 3. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce se zabývá pojmem funkční bezpečnost, definuje základní pojmy funkční bezpečnosti, porovnává přístupy funkční bezpečnosti dle vybraných norem a stanovuje obecný postup stanovení funkční bezpečnosti. Druhá část práce pojednává o spolehlivosti technických systémů, definuje spolehlivostní ukazatele a popisuje vybrané typy spolehlivostních analýz užívaných v praxi a to zejména na analýzu FMEA/FMECA. Poslední část se zabývá praktikováním spolehlivostních analýz na snímači XMP i a zhodnocením dosažených výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.