Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulace přechodového režimu spalovacího motoru
Forbelský, Antonín ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na simulaci přechodových režimů motoru. V simulačním programu Lotus Engine Simulation byl vytvořen model jednoválcového motoru. Následně byla provedena simulace jednotlivých přechodových režimů. Práce se snaží popsat vliv momentu setrvačnosti motoru, výchozích otáček motoru a průběhu otevření škrticí klapky na průběh přechodových režimů. Pro všechny režimy také porovnává dva způsoby regulace paliva.
Numerický model řídicí jednotky spalovacího motoru
Křepelka, Jan ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení množství vstřikovaného paliva řídicí jednotkou. Model zadaného čtyřválcového motoru a výpočtový model řídicí jednotky byly sestaveny v simulačním softwaru Lotus Engine Simulation. Následně byla provedena kontrola modelu řídicí jednotky pomocí simulace dvou přechodových režimů (akcelerace a přeřazení). Nakonec byla provedena aplikace vytvořeného modelu na Nový Evropský jízdní cyklus (NEDC) a patřičně vyhodnoceny a zpracovány výsledky této simulace.
Numerický model řídicí jednotky spalovacího motoru
Křepelka, Jan ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení množství vstřikovaného paliva řídicí jednotkou. Model zadaného čtyřválcového motoru a výpočtový model řídicí jednotky byly sestaveny v simulačním softwaru Lotus Engine Simulation. Následně byla provedena kontrola modelu řídicí jednotky pomocí simulace dvou přechodových režimů (akcelerace a přeřazení). Nakonec byla provedena aplikace vytvořeného modelu na Nový Evropský jízdní cyklus (NEDC) a patřičně vyhodnoceny a zpracovány výsledky této simulace.
Simulace přechodového režimu spalovacího motoru
Forbelský, Antonín ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na simulaci přechodových režimů motoru. V simulačním programu Lotus Engine Simulation byl vytvořen model jednoválcového motoru. Následně byla provedena simulace jednotlivých přechodových režimů. Práce se snaží popsat vliv momentu setrvačnosti motoru, výchozích otáček motoru a průběhu otevření škrticí klapky na průběh přechodových režimů. Pro všechny režimy také porovnává dva způsoby regulace paliva.
Magnetokinetická aparatura MKA-UT3
Daněk, Otakar ; Vaněk, František ; Kozánek, Jan ; Pešek, Luděk ; Procházka, Pavel
Článek přináší základní informace o aparatuře k získání dat o torzních i ohybových kmitech dlouhých štíhlých skořepinových lopatek NT-části parních turbin z měření za provozu. Tato data jsou nutná k věrohodnému odhadu stupně poškození resp. zbytkové životnosti lopatkování. Zvolený způsob měření umožňuje poznat orbity ohybově kmitajícího hřídele v místě měřených lopatkovaných kol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.