Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transformační leadership ve vybrané firmě
Bartlová, Dominika
Cílem práce je zjistit, jak postupují manažeři v dané firmě a na základě toho navrhnout a zrealizovat postupy dle transformačního leadershipu, které zlepší chod a fungovaní ve zkoumané firmě. Teoretická část se zaměřuje na přehled problematiky leadershipu. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány přístupy manažerů a leadershipu k vedení pracovníků. Podrobněji je rozvedeno pojetí transformačního leadershipu a představeny jsou případové studie, zabývající se jeho implementací. V praktické části je v úvodu představena zkoumaná firma. Následně je tato část zaměřena na analýzu vedení z pohledu pracovníků a zaměstnanců, a to na základě kvantitativního výzkumu pomocí dotazníku.
Analýza konkurenceschopnosti společnosti OVb Allfinanz, a.s.
HOMOLKOVÁ, Petra
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat danou pozici na trhu mnou vybraného podniku, navrhnout případná zlepšení jeho postavení na trhu a analyzovat jeho konkurenční prostředí. Vybrala jsem si společnost OVB Allfinanz, a.s., která působí na českém trhu už 44 let. Má práce se skládá ze dvou částí. V první části popisuji teoretické poznatky, které se týkají strategického řízení a analýzy, vysvětlení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a dalších souvisejících výrazů jako jsou: Generické konkurenční strategie, SWOT analýza a Porterův model konkurenčních sil. Ve druhé části své práce jsem se zaměřila na vypracování analýzy SWOT a Porterova modelu. Také jsem se zaměřila na analýzu konkurentů v oblasti pojišťovacích zprostředkovatelů. Výsledky se zakládají na informacích získaných z dotazníkového šetření. Dále jsem použila metodu řízeného rozhovoru s úspěšnou oblastní vedoucí skupiny ProfiFP a tím jsem získala nejen důvěryhodné informace o společnosti, ale také jsem mohla využít svých pracovních zkušeností pro OVB Allfinanz, a.s., pro kterou jsem pracovala více jak rok a půl. Ze získaných dat jsem společnosti navrhla případná zlepšení.
Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla
Doubková, Klára ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Konarovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce zkoumá péči o zákazníky v oblasti dámského spodního prádla, zaměřuje se především na ochotu a prodejní dovednosti personálu, odbornost personálu a sortiment zboží. Marketingový výzkum byl proveden metodou mystery shopping v sedmi vytipovaných prodejnách spodního prádla. Mystery shoppingu se zúčastnilo sedm nezávislých proškolených figurantek. Z provedeného výzkumu jasně vyplývá, že prodejny zaměstnávají sice milý, ovšem neškolený personál, a rozhodně nezajišťují sortiment, který by byl schopen uspokojit ženy. Nejkritičtější je situace v širokých řetězcích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.