|
Transformační leadership ve vybrané firmě
Bartlová, Dominika
Cílem práce je zjistit, jak postupují manažeři v dané firmě a na základě toho navrhnout a zrealizovat postupy dle transformačního leadershipu, které zlepší chod a fungovaní ve zkoumané firmě. Teoretická část se zaměřuje na přehled problematiky leadershipu. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány přístupy manažerů a leadershipu k vedení pracovníků. Podrobněji je rozvedeno pojetí transformačního leadershipu a představeny jsou případové studie, zabývající se jeho implementací. V praktické části je v úvodu představena zkoumaná firma. Následně je tato část zaměřena na analýzu vedení z pohledu pracovníků a zaměstnanců, a to na základě kvantitativního výzkumu pomocí dotazníku.
|
|
Analýza konkurenceschopnosti společnosti OVb Allfinanz, a.s.
HOMOLKOVÁ, Petra
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat danou pozici na trhu mnou vybraného podniku, navrhnout případná zlepšení jeho postavení na trhu a analyzovat jeho konkurenční prostředí. Vybrala jsem si společnost OVB Allfinanz, a.s., která působí na českém trhu už 44 let. Má práce se skládá ze dvou částí. V první části popisuji teoretické poznatky, které se týkají strategického řízení a analýzy, vysvětlení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a dalších souvisejících výrazů jako jsou: Generické konkurenční strategie, SWOT analýza a Porterův model konkurenčních sil. Ve druhé části své práce jsem se zaměřila na vypracování analýzy SWOT a Porterova modelu. Také jsem se zaměřila na analýzu konkurentů v oblasti pojišťovacích zprostředkovatelů. Výsledky se zakládají na informacích získaných z dotazníkového šetření. Dále jsem použila metodu řízeného rozhovoru s úspěšnou oblastní vedoucí skupiny ProfiFP a tím jsem získala nejen důvěryhodné informace o společnosti, ale také jsem mohla využít svých pracovních zkušeností pro OVB Allfinanz, a.s., pro kterou jsem pracovala více jak rok a půl. Ze získaných dat jsem společnosti navrhla případná zlepšení.
|
|
Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla
Doubková, Klára ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Konarovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce zkoumá péči o zákazníky v oblasti dámského spodního prádla, zaměřuje se především na ochotu a prodejní dovednosti personálu, odbornost personálu a sortiment zboží. Marketingový výzkum byl proveden metodou mystery shopping v sedmi vytipovaných prodejnách spodního prádla. Mystery shoppingu se zúčastnilo sedm nezávislých proškolených figurantek. Z provedeného výzkumu jasně vyplývá, že prodejny zaměstnávají sice milý, ovšem neškolený personál, a rozhodně nezajišťují sortiment, který by byl schopen uspokojit ženy. Nejkritičtější je situace v širokých řetězcích.
|