Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie miničokolád značky Orion na českém trhu
Růžičková, Anna ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem předkládané diplomové práce je zhodnotit produktové portfolio značky Orion a nedávné uvedení nového produktu, miničokolád Orion, a následně navrhnout vlastní adaptaci marketingové strategie nového produktu. Práce obsahuje celkem tři části, přičemž první z nich je teoretická a zabývá se vymezením základních pojmů marketingové strategie. Druhá část práce je věnována společnosti Nestlé a jejímu produktovému portfoliu, včetně tabulkových čokolád Orion. Poslední kapitola je věnována průběhu uvedení miničokolád Orion na český trh.
Ve stínu Lilie. Skauting v Karlových Varech v době normalizace
Pavlásek, Michal ; Mücke, Pavel (vedoucí práce) ; Houda, Přemysl (oponent)
Práce je zaměřena na novodobé karlovarské regionální dějiny. Snaží se stručně přiblížit život ve skautském oddíle mezi lety 1968 - 1989. Na základě rozhovorů uskutečněných s narátory, popisuje činnosti, kterým se tehdejší Junácký oddíl věnoval. Mapuje cestu jednotlivce od prvního kontaktu se skautingem, přes jeho přijetí, až po samotný život v oddíle. Tato práce se též snaží obsáhnout změny, které probíhaly v rámci jednotlivých oddílů v průběhu přechodu z oficiální činnosti do ilegality. Ilustruje jeden z možných způsobů, jakým se oficiálně zakázané organizace přizpůsobovaly životu v normalizační době.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.