Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Schneider, Martin ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ojetím kolejnic v obloucích malých poloměrů (R < 500 m) na celostátní koridorové trati v úseku mezi stanicemi Blansko a Svitavy . Řeší vliv podélného sklonu trati, směrových poměrů trati a skladby dopravy, zejména směru jízdy, na velikost bočního a svislého ojetí kolejnic. V práci je dále diskutován vliv kolejnicové oceli na výše zmíněné.
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Chudějová, Ludmila ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá opotřebením kolejí v obloucích malého poloměru a možným vlivem souprav RailJet na zvýšení opotřebení v úseku Brno-Maloměřice – Blansko. V rámci diplomové práce byla provedena rešerše požitých metod pro vyhodnocení ojetí kolejnic. Těmito metodami jsou Vogelova metoda, Heumannova metoda a teorie ojíždění kolejnic. Následně byly tyto metody aplikovány na vytipované úseky a bylo provedeno celkové vyhodnocení.
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Schneider, Martin ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ojetím kolejnic v obloucích malých poloměrů (R < 500 m) na celostátní koridorové trati v úseku mezi stanicemi Blansko a Svitavy . Řeší vliv podélného sklonu trati, směrových poměrů trati a skladby dopravy, zejména směru jízdy, na velikost bočního a svislého ojetí kolejnic. V práci je dále diskutován vliv kolejnicové oceli na výše zmíněné.
Opotřebení kolejnic v úsecích se směrovými oblouky malého poloměru
Chudějová, Ludmila ; Szabó, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá opotřebením kolejí v obloucích malého poloměru a možným vlivem souprav RailJet na zvýšení opotřebení v úseku Brno-Maloměřice – Blansko. V rámci diplomové práce byla provedena rešerše požitých metod pro vyhodnocení ojetí kolejnic. Těmito metodami jsou Vogelova metoda, Heumannova metoda a teorie ojíždění kolejnic. Následně byly tyto metody aplikovány na vytipované úseky a bylo provedeno celkové vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.