Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanovení hodnoty podniku Golf Invest Austerlitz, a.s.
Řičánková, Jana
Předmětem diplomové práce je stanovení tržní hodnoty společnosti Golf Invest Austerlitz s. r. o. a návrh vhodných opatření vedoucí k upevnění finanční pozice a zvýšení ekonomické výkonnosti. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je objasněna problematika oceňování podniku a značky. Praktická část obsahuje strategickou a finanční analýzu a také analýzu a prognózu generátorů hodnoty. Na základě výsledků je poté stanovena konečná hodnota podniku k 1. 1. 2013. Na závěr jsou také formulována vhodná opatření pro zlepšení stávající situace podniku.
Brand management
Polách, Petr ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V první části bakalářské práce na téma "Brand management" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a stanoveny základní pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část této bakalářské práce se zabývá budováním a řízením značky ve společnosti ALFUN a.s. V poslední části jsou podrobně popsány a vysvětleny základní metody ocenění značky jako nehmotného aktiva.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Kucírková, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá značkou jako nehmotným aktivem firmy, je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje členění nehmotnému majetku a používání ochranné známky. Dále jsou zde uvedeny teoretické aspekty brand managementu a možné metody ocenění značky jako nehmotného aktiva firmy. Praktická část diplomové práce představuje vybranou společnost, kde byl proveden výzkum značky a analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Po dokončení finanční analýzy následuje hodnocení marketingového komunikačního mixu a jednotlivých prvků značky. Druhá polovina praktické části se věnuje alternativnímu ocenění značky pomocí adekvátních metod a návrhu zápisu značky do Rejstříku ochranných známek.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Harantová, Monika ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V teoretické části diplomové práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a metody ocenění značky jako nehmotného aktiva. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza vybrané společnosti a následně vypočtena hodnota značky pomocí adekvátních metod. V závěru práce je zpracován návrh a doporučení zápisu značky do Rejstříku ochranných známek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.