Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Kucírková, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá značkou jako nehmotným aktivem firmy, je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje členění nehmotnému majetku a používání ochranné známky. Dále jsou zde uvedeny teoretické aspekty brand managementu a možné metody ocenění značky jako nehmotného aktiva firmy. Praktická část diplomové práce představuje vybranou společnost, kde byl proveden výzkum značky a analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Po dokončení finanční analýzy následuje hodnocení marketingového komunikačního mixu a jednotlivých prvků značky. Druhá polovina praktické části se věnuje alternativnímu ocenění značky pomocí adekvátních metod a návrhu zápisu značky do Rejstříku ochranných známek.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kučírková, Jaroslava
2 Kučírková, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.