Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro záznam a opakování událostí pro zvukové systémy
Klobása, Jiří ; Černocký, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro záznam a opakování událostí pro zvukové systémy. Úvodní část práce je věnována studiu zvukových systémů, jejich uživatelskému rozhraní a komunikačním protokolům, které jsou zvukovými systémy využívány. Dále je prezentována základní charakteristika platformy Mac OS X, její uživatelské rozhraní a principy vývoje na této platformě. Jádro práce tvoří návrh systému pro záznam a opakování událostí a konceptu událostí, který specifikuje reprezentaci událostí v systému a jejich následné zpracování. V závěru práce je představena implementace navrženého systému pro Mac OS X s ohledem na možnosti rozšíření systému a jeho vlastnosti.
Software pro digitální mixážní pult
Zoň, Robin ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací softwaru pro digitální mixážní pult postaveného na platformě Windows. Tento software umožňuje vícekanálové zpracování zvukového signálu v reálném čase, připojení několika vstupních a výstupních jednotek, směřování signálu mezi těmito jednotkami a vkládání a správu VST plug-in modulů. Software využívá zvuková rozhraní připojená pomocí technologie ASIO. Práce je rozdělena na několik aplikací. Hlavní aplikace provádějící výpočty zvukových vzorků a vkládání a správu plug-in modulů je naprogramována v jazyce C++ s využitím technologie JUCE. Tu lze ovládat skrze své vlastní lokální rozhraní nebo webové ovládací rozhraní naprogramované v jazyce TypeScript, které využívá technologii React. Webové rozhraní umožňuje řízení VST plug-in modulů díky své vlastní implementaci řízení.
Tvorba hudby počítačem
Mederly, Peter ; Grézl, František (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je analýza, návrh a implementace nového systému schopného generovat hudbu v reálném čase, na základě skutečných dat nebo libovolných rastrových obrázků. Práce poskytuje průřez historií snažení se o formalizaci kompozice hudby a prezentuje současné přístupy k její algoritmické tvorbě. Popisuje techniku programování pomocí omezujících podmínek která je vhodná i pro automatickou kompozici a je součástí implementovaného řešení. Práce do hloubky rozebírá základní komponenty aplikace (rozhraní, generátor, hudební jádro a zvukovou jednotku) a jejich vzájemné interakce. V práci jsou detailně vysvětleny všechny použité postupy a přístupy ke generování a zpracování hudebního materiálu, včetně mnoha průvodních obrázků a ukázkových příkladů. Hudební výstupy jsou podrobeny sérii testů, které odhalují možnosti aplikace a poukazují na její silné i slabé stránky. V závěru je uveden přínos autora v oblasti počítačem generované hudby a vyhlídky pro možná využití a budoucí rozšíření aplikace.
Software pro digitální mixážní pult
Zoň, Robin ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací softwaru pro digitální mixážní pult postaveného na platformě Windows. Tento software umožňuje vícekanálové zpracování zvukového signálu v reálném čase, připojení několika vstupních a výstupních jednotek, směřování signálu mezi těmito jednotkami a vkládání a správu VST plug-in modulů. Software využívá zvuková rozhraní připojená pomocí technologie ASIO. Práce je rozdělena na několik aplikací. Hlavní aplikace provádějící výpočty zvukových vzorků a vkládání a správu plug-in modulů je naprogramována v jazyce C++ s využitím technologie JUCE. Tu lze ovládat skrze své vlastní lokální rozhraní nebo webové ovládací rozhraní naprogramované v jazyce TypeScript, které využívá technologii React. Webové rozhraní umožňuje řízení VST plug-in modulů díky své vlastní implementaci řízení.
Tvorba hudby počítačem
Mederly, Peter ; Grézl, František (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je analýza, návrh a implementace nového systému schopného generovat hudbu v reálném čase, na základě skutečných dat nebo libovolných rastrových obrázků. Práce poskytuje průřez historií snažení se o formalizaci kompozice hudby a prezentuje současné přístupy k její algoritmické tvorbě. Popisuje techniku programování pomocí omezujících podmínek která je vhodná i pro automatickou kompozici a je součástí implementovaného řešení. Práce do hloubky rozebírá základní komponenty aplikace (rozhraní, generátor, hudební jádro a zvukovou jednotku) a jejich vzájemné interakce. V práci jsou detailně vysvětleny všechny použité postupy a přístupy ke generování a zpracování hudebního materiálu, včetně mnoha průvodních obrázků a ukázkových příkladů. Hudební výstupy jsou podrobeny sérii testů, které odhalují možnosti aplikace a poukazují na její silné i slabé stránky. V závěru je uveden přínos autora v oblasti počítačem generované hudby a vyhlídky pro možná využití a budoucí rozšíření aplikace.
Systém pro záznam a opakování událostí pro zvukové systémy
Klobása, Jiří ; Černocký, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro záznam a opakování událostí pro zvukové systémy. Úvodní část práce je věnována studiu zvukových systémů, jejich uživatelskému rozhraní a komunikačním protokolům, které jsou zvukovými systémy využívány. Dále je prezentována základní charakteristika platformy Mac OS X, její uživatelské rozhraní a principy vývoje na této platformě. Jádro práce tvoří návrh systému pro záznam a opakování událostí a konceptu událostí, který specifikuje reprezentaci událostí v systému a jejich následné zpracování. V závěru práce je představena implementace navrženého systému pro Mac OS X s ohledem na možnosti rozšíření systému a jeho vlastnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.