Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika podnikání na novém trhu dotykových zařízení (na příkladu tvorby aplikací pro přístroje Apple)
Semerád, Přemysl ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Gorcošová, Michala (oponent)
Práce si klade za cíl analyzovat nový trh dotykových zařízení. Sleduje jeho hlavní hráče a snaží se odhalit faktory jejich úspěchu. Důraz je přitom kladen na zcela nové koncepty těchto dotykových zařízení, které disruptivním způsobem vytvořili nový trend v oblasti výpočetní techniky. Dalším cílem je zevrubná analýza podnikání v tomto novém oboru. Jsou rozebrány aplikace pro dotyková zařízení, přičemž je práce soustředěna na aplikace pro zařízení Apple a operační systém iOS. V rámci naplnění tohoto cíle jsou definovány různé možnosti podnikání na tomto trhu, přičemž se jedná o různé formy vývoje aplikací pro dotyková zařízení. Kvůli tomu se práce také v podstatné míře věnuje právě jim. Konkrétně je popsán revoluční distribuční kanál těchto aplikací App Store, specifika jejich vývoje z netechnického hlediska a v neposlední řadě se také práce věnuje kalkulacím některých nákladů a výnosů které v různých formách podnikání existují. Na závěr práce je uveden příklad vývoje konkrétní aplikace.
Exportní strategie společnosti Nal von Minden
Helikar, Vojtěch ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Diplomová práce na téma Exportní strategie společnosti Nal von Minden je rozdělena do 5 hlavních částí. První kapitola analyzuje ekonomickou situaci na německém trhu v období od druhé poloviny roku 2008 do konce roku 2009 a prezentuje prognózy dopadů jednotlivých kroků, které měly vést k podpoře ekonomiky. Druhá kapitola představuje německou společnost Nal von Minden GmbH, její organizační strukturu, profil firmy i analýzu produktového portfolia. Exportní teorie zahrnující přehled zásadních důvodů firem k exportu, formy vstupu na zahraniční trhy i její načasování je obsahem třetí kapitoly. Aplikování exportní teorie do praxe v rámci společnosti Nal von Minden GmbH je zahrnuto v kapitole čtvrté. Kapitola pojednává o společnosti Nal von Minden přičemž důležitost je kladena na export, její komunikační strategii i zahraniční odběratele. V páté kapitole je zpracována PEST i SWOT analýza trhů České republiky a Portugalska. Jelikož společnost vstoupila přibližně ve stejném období na oba zahraniční trhy, je možné podrobně analyzovat faktory ovlivňující vstup na tyto trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.