Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Guerilla marketing na vybrané české společnosti
Prošvicová, Soňa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Palková, Kateřina (oponent)
Cílem práce je podrobné představení guerilla marketingu a všeho co je o tomto novém marketingovém trendu důležité vědět. Dále bližší zmapování kampaní společnosti (Vodafone Czech Republic. a.s.). V závěru práce je pomocí dotazníkového šetření analyzováno, jaký mají lidé v dnešní době postoj k reklamě, ke kampaním společnosti a jaké mají povědomí o využívání guerilla marketingu nejen touto, ale i ostatními společnostmi.
Nové trendy v marketingu
Morávková, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se zaměřuje na nové trendy v marketingu s využitím internetu. Kromě základního popisu fungování a využití internetu v ČR se práce zabývá několika trendy posledních let. Detailněji pak práce sleduje trend slevových serverů, jejichž vývoj je popsán jak na americkém trhu (odkud tento systém pochází), tak na trhu českém. Součástí práce je rovněž výzkum v podobě explorační sondy, který se fungováním a budoucností slevových serverů na našem trhu zabývá ještě podrobněji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.