Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Keprta, Jan ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě. Práce je rozdělená do tří částí. V první části je popsána marketingová teorie s důrazem na letecké společnosti skrze přehled dostupné literatury. V druhé kapitole je dané téma posazené do historických souvislostí. Popsána jsou specifika leteckého průmyslu a je definováno, kdy došlo k největšímu růstu nízkonákladových leteckých společností. Je zde též popsána analýza dopadů tohoto růstu na různé části marketingového mixu leteckých společností. V poslední kapitole jsou posány výsledky výzkumu na chování spotřebitelů v leteckém odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.