Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání kampaní české vlády a americké vládní organizace AdCouncil se zaměřením na sociální kampaně proti alkoholu za volantem
Štenclová, Dorota ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Srovnání kampaní české vlády a americké vládní organizace Ad Council se zaměřením na sociální kampaně proti alkoholu za volantem" pojednává o kampani "Nemyslíš, zaplatíš!" od Ministerstva dopravy České republiky a kampani "Buzzed Driving is Drunk Driving" ("Podnapilé řízení je opilé řízení") od National Highway Traffic Safety Administration. Současně se zaměřuje i na systém zadávání vládních osvětových a informačních kampaní v České republice a ve Spojených státech amerických. V první části se věnuje specifikám sociálního marketingu, rozdílům mezi sociálním marketingem a komerčním marketingem a vládní komunikaci v rámci osvětových a informačních kampaní z teoretického hlediska. V další části se práce zaměřuje na činnost organizace Ad Council a posléze nastiňuje financování, průběh a dopad kampaň "Podnapilé řízení je opilé řízení". Následuje charakteristika české kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" a kapitola o vládní komunikaci osvětových kampaní v České republice. V závěru práce jsou srovnány obě kampaně a také komunikace české vlády a amerického Ad Councilu. Práce hodnotí obě kampaně a také navrhuje možné změny, které by mohly české vládní komunikaci pomoci zejména z hlediska efektivity a financování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.