Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh mostu na dálnici D48
Holuša, Adam ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mostu na dálnici D48 na obchvatu města Frýdek – Místek. Celkové rozpětí mostu je 113 m. Byly navrženy 3 studie. Pro podrobný návrh byla vybrána varianta monolitického komorového nosníku o 3 polích. Most je betonován na pevné skruži. Do statické analýzy je zahrnut také vliv výstavby pomocí TDA. Posudek je proveden pomocí programu Scia Engineer 18.0. Konstrukce byla posuzována podle platných EC.
Návrh přemostění komunikace
Váša, Jiří ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešen návrh dálničního mostu přes silnici II/464 mezi obcemi Butovice-Bílovec. Pro návrh přemostění byly provedeny 4 varianty, ze kterých pro další zpracování byly vybrána varianta lichoběžníkové desky s náběhy v podélném směru. Posouzení konstrukce bylo provedeno pro mezní stavy únosnosti a použitelnosti, a to dle platných norem. Stanovení vnitřních sil bylo provedeno na modelu vytvořeném v programu Scia Engineer 18.0.
Návrh mostu na dálnici D48
Holuša, Adam ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mostu na dálnici D48 na obchvatu města Frýdek – Místek. Celkové rozpětí mostu je 113 m. Byly navrženy 3 studie. Pro podrobný návrh byla vybrána varianta monolitického komorového nosníku o 3 polích. Most je betonován na pevné skruži. Do statické analýzy je zahrnut také vliv výstavby pomocí TDA. Posudek je proveden pomocí programu Scia Engineer 18.0. Konstrukce byla posuzována podle platných EC.
Návrh přemostění komunikace
Váša, Jiří ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešen návrh dálničního mostu přes silnici II/464 mezi obcemi Butovice-Bílovec. Pro návrh přemostění byly provedeny 4 varianty, ze kterých pro další zpracování byly vybrána varianta lichoběžníkové desky s náběhy v podélném směru. Posouzení konstrukce bylo provedeno pro mezní stavy únosnosti a použitelnosti, a to dle platných norem. Stanovení vnitřních sil bylo provedeno na modelu vytvořeném v programu Scia Engineer 18.0.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.