Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní komunikační a sociální sítě v pracovní době
Martínek, Michal ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Ticháková, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá využitím moderních komunikačních a sociálních sítí v pracovní době u českých zaměstnanců. Zaměřuji se zde především na sociální sítě Facebook a LinkedIn a komunikační sítě od konkurenčních společností Microsoft a Google. Po představení teoretické funkčnosti těchto sítí jsem si ověřil jejich praktické využití u zaměstnanců. V rámci své výzkumné sondy jsem si stanovil celkem tři hypotézy, které jsem postupně ověřoval pomocí výsledků z odpovědí mého dotazníku. Cílem těchto hypotéz bylo zjistit, jaké sítě a pro jaké účely využívají zaměstnanci v pracovní době. Poslední hypotéza byla zaměřena na názor respondentů na zefektivnění jejich práce prostřednictvím zmíněných sítí. Výsledkem této výzkumné sondy je zjištění, že zaměstnanci využívají rozdílné sítě pro pracovní a osobní účely v pracovní době, přičemž je častěji využívají pro osobní účely. Většina respondentů je přesvědčena o zefektivnění jejich práce díky sociálním a komunikačním sítím.
Moderní komunikační a sociální sítě v pracovní době
Chytilová, Petra ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato práce se zabývá využíváním moderních komunikačních a sociálních sítí u českých firem, posouzením vlivu moderních sítí na zvýšení efektivnosti práce zaměstnanců a srovnáním českých podniků se zahraničními firmami v oblasti vyžití sítí pro pracovní a marketingové účely. Za tímto účelem jsem stanovila dvě hypotézy: hypotéza č.1: Efektivnost práce zaměstnanců se zvyšuje s využíváním komunikačních a sociálních sítí v pracovní době a hypotéza č.2: Na rozdíl od zahraničí firmy v České republice nepodporují používání komunikačních a sociálních sítí pro marketingové a jiné pracovní účely. Pro zjištění situace na českém trhu jsem použila metodu dotazníkového šetření, jehož výstupy jsou nejprve analyzovány a poté srovnány s výzkumy na podobná či stejná témata. Výsledkem práce je zjištění, že české firmy využívají moderní komunikační a sociální sítě nedostatečně a ve srovnání se zahraničními firmami v menším procentuálním zastoupení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.