Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
SIP klient v jazyce JAVA
Zukal, Martin ; Polívka, Michal (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářksá práce se věnuje návrhu a realizaci aplikace typu klient, která využívá protokol SIP. V první části jsou popsány základní vlastnosti protokolu SIP. Důraz je kladen na porozumění nejzákladnější činnosti tohoto protokolu, nikoli na popis celé problematiky spjaté s protokolem SIP. Dále následuje stručný popis jazyku Java, ve kterém je aplikace vytvářena. Nejrozsáhlejší částí práce je popis návrhu a implementace vyvíjené aplikace. V této části bude čtenář seznámen s postupy, které byly použity během vývoje. Není opomenut ani výběr knihoven a zdůvodnění učiněných rozhodnutí. Práce je zakončena popisem testovacích scénářů ověřujících funkčnost aplikace.
Řízení a monitorování klimatu ve skupinách terárií
Pavlišin, Tomáš ; Petyovský, Petr (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť systém monitorovania a regulácie klimatu v skupinách terárií s využitím platformy Raspberry Pi a s následným prehľadným zobrazením cez webový server. Každá skupina terárií má vlastné meracie a regulačné zariadenie Arduino NANO, ktoré bezdrôtovo komunikuje s centrálnym počítačom Raspberry Pi. Namerané hodnoty sa ukladajú do MySQL databázy v centrálnom počítači. Tieto hodnoty sú následne graficky zobrazené na webovej stránke. Limitné hodnoty pre reguláciu a časy regulácie je taktiež možné nastavovať cez webovú stránku.
Řízení a monitorování klimatu ve skupinách terárií
Pavlišin, Tomáš ; Petyovský, Petr (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť systém monitorovania a regulácie klimatu v skupinách terárií s využitím platformy Raspberry Pi a s následným prehľadným zobrazením cez webový server. Každá skupina terárií má vlastné meracie a regulačné zariadenie Arduino NANO, ktoré bezdrôtovo komunikuje s centrálnym počítačom Raspberry Pi. Namerané hodnoty sa ukladajú do MySQL databázy v centrálnom počítači. Tieto hodnoty sú následne graficky zobrazené na webovej stránke. Limitné hodnoty pre reguláciu a časy regulácie je taktiež možné nastavovať cez webovú stránku.
Webová aplikace pro sportovní ligy
Fajta, Václav ; Maršík, Ladislav (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Organizace ligových soutěží jednotlivců ve sportovních centrech přináší různá úskalí. Sportovci musí mít přístup k výsledkům a statistikám, organizátoři ligy kromě kontroly průběhu potřebují nastavovat a měnit pravidla, způsoby vyhod- nocováni a organizovat turnaje. Cílem této práce je vývoj aplikace, která by takovou činnost usnadnila. Zavádíme proto přizpůsobitelný systém, kde je možné spravovat více lig s rozdílnými nároky pod jedinou webovou aplikací. Vypořádá se s vícero sporty, různými systémy zápasů i specifickými pravidly každé soutěže. Postavena je na platformě ASP.NET a návrhovém vzoru Model-View-Controller. V práci popisujeme technologie a architekturu vývoje webových aplikací a vy- světlujeme princip práce našeho systému na diagramech a ukázkách.
SIP klient v jazyce JAVA
Zukal, Martin ; Polívka, Michal (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářksá práce se věnuje návrhu a realizaci aplikace typu klient, která využívá protokol SIP. V první části jsou popsány základní vlastnosti protokolu SIP. Důraz je kladen na porozumění nejzákladnější činnosti tohoto protokolu, nikoli na popis celé problematiky spjaté s protokolem SIP. Dále následuje stručný popis jazyku Java, ve kterém je aplikace vytvářena. Nejrozsáhlejší částí práce je popis návrhu a implementace vyvíjené aplikace. V této části bude čtenář seznámen s postupy, které byly použity během vývoje. Není opomenut ani výběr knihoven a zdůvodnění učiněných rozhodnutí. Práce je zakončena popisem testovacích scénářů ověřujících funkčnost aplikace.
Výuka vývoje webové aplikace ve frameworku Spring
Viterna, David ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Šlajchrt, Zbyněk (oponent)
Práce se zabývá analýzou běžně dostupných materiálů pro výuku vývoje na frameworku Spring. Identifikuje slabé stránky současných materiálů a využije je pro navržení vlastní-ho způsobu psaní výukových textů. Jednotlivé etapy vývoje jsou demonstrovány na ukáz-kové aplikaci, která je na začátku navržena s ohledem na reálné požadavky pro webovou aplikaci a propojení různých technologií. Během inkrementálního vývoje aplikace jsou popsány způsoby implementace společně s řešením problémů, které se vyskytly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.