Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza značky MIXA v České republice
Falcmanová, Klára ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je věnována porovnání image a identity kosmetické značky Mixa. Dále se práce zabývá jejím působením na českém trhu (znalostí v rámci cílové skupiny, její oblíbeností a zkušenostmi s ní, vnímanou kvalitou, postojem spotřebitelů a jejich věrností). V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, na které praktická část navazuje. Konkrétně jimi jsou prvky značky, funkce značky, povědomí o značce, hodnota značky, její image a identita. V praktické části je představena společnost L´Oréal, do které značka patří a následně i značka samotná. Na základě analýzy komunikačních aktivit a prvků značky Mixa je stanovena její identita. Ta je poté porovnávána s její image, která byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření. To bylo také využito ke zjištění dalších informací spojených s působením značky. Na konci práce jsou dle výsledků výzkumu sestavena doporučení pro další rozvoj značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.