Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozhraní pro skupinové odesílání SMS v JavaME
Kubina, Tomáš ; Kubánková, Anna (oponent) ; Kovář, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi balíčku Wireless Messaging API pro vytvoření aplikací využívajících pro svoji funkci příjem a odesílání krátkých textových zpráv. Popisuje programovací jazyk JavaME, základy formátování a posílání SMS, detailní rozebrání balíčku Wireless Messaging API, aplikaci, jež je součástí diplomové práce a konečně bezpečnostní politiku jazyka JavaME.
Rozhraní pro skupinové odesílání SMS v JavaME
Kubina, Tomáš ; Kubánková, Anna (oponent) ; Kovář, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi balíčku Wireless Messaging API pro vytvoření aplikací využívajících pro svoji funkci příjem a odesílání krátkých textových zpráv. Popisuje programovací jazyk JavaME, základy formátování a posílání SMS, detailní rozebrání balíčku Wireless Messaging API, aplikaci, jež je součástí diplomové práce a konečně bezpečnostní politiku jazyka JavaME.
Možnosti využití platformy Java ME ve vstupních kurzech programování
Dušek, Ondřej ; Ing. Rudolf Pecinovský, CSc. (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat výukovou knihovnu Tvary pro kreslení a jednoduchou animaci tvarů. Součástí je také ukázka použití zmíněné knihovny na aplikaci, která simuluje provoz ve městě. Teoretická pasáž je zaměřena na charakteristiku platformy Java ME, její odlišnosti od populární Java SE a některé nové vlastnosti. Další část je věnována popisu samotné implementace zmíněné knihovny a zejména odlišnostem, které změna platformy přinesla. V závěru kapitoly je uveden návod, jak připravit aplikaci využívající této knihovny do fáze, kdy bude spustitelná na mobilním zařízení.
Moznosti využití platformy Java ME ve vstupních kurzech programování
Dušek, Ondřej ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Bittnerová, Lucie Rút (oponent)
Cílem této práce je implementovat výukovou knihovnu Tvary pro kreslení a jednoduchou animaci tvarů. Součástí je také ukázka použití zmíněné knihovny na aplikaci, která simuluje provoz ve městě. Teoretická pasáž je zaměřena na charakteristiku platformy Java ME, její odlišnosti od populární Java SE a některé nové vlastnosti. Další část je věnována popisu samotné implementace zmíněné knihovny a zejména odlišnostem, které změna platformy přinesla. V závěru kapitoly je uveden návod, jak připravit aplikaci využívající této knihovny do fáze, kdy bude spustitelná na mobilním zařízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.