Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014
Pavlík, Mikuláš ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014" analyzuje celkové působení a proměnu komunikační strategie této klíčové společenské a obchodní události pro podporu českého módního průmyslu. Pozorované dvouleté období se soustředí na změnu vedení a nástup klíčového sponzora, a také titulárního partnera - značky Mercedes-Benz, která v rámci své strategie podporuje týdny módy na mezinárodní úrovni. V první části se bakalářská práce věnuje pojmu móda z historického i společenského hlediska, až po aktuální témata a důležitost využití marketingových nástrojů. V druhé části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy, jež jsou aplikovány ve výzkumné kapitole. Třetí kapitola se soustředí na deskripci jednotlivých ročníků, ale i působení lokální konkurence. Výzkumná část zkoumá využitím kvantitativní obsahové analýzy mediální obraz MBPFW v českých médiích. Doplňuje ji situační analýza SWOT, která napomáhá vyhodnotit současné působení a budoucí hrozby i příležitosti této události.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.