Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Perception of retail marketing communication by consumers in slovak and spanish market
Klačková, Michaela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Bartošová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá marketingovou komunikací maloobchodních řetězců Coop Jednota Slovensko a Mercadona. Jejím cílem je poskytnout souhrnný přehled o komunikačních strategiích vybraných řetězců a jejich vnímání slovenskými a španělskými spotřebiteli. Práce obsahuje porovnání nákupního chování slovenských a španělských spotřebitelů, pozitiva a negativa komunikace řetězců z pohledu zákazníků. Na základě marketingového výzkumu jsou v práci uvedeny doporučení na případné zlepšení komunikace se zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.