Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchising jako forma vstupu na trh
Volkhina, Margarita ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Svou práci jsem rozdělila na část teoretickou a aplikační. Teoretickou část jsem věnovala franchisingu obecně. Seznámila jsem s jeho historií, popsala jsem základní charakteristické znaky a druhy franchisingu, rozebrala jsem jeho přednosti a nedostatky. Současně s tím jsem se zaměřila na franchising jako na metodu řízení podniku, která zahrnuje způsoby získávání vhodných franchisantů, vypracování franchisové smlouvy a manuálu. V aplikační časti jsem zhodnotila vstup na trh pod značkou McDonald's. Na začátku jsem se zmínila o výhodách franchisingu jak pro franchisanta, tak i pro franchisora. Pak jsem se zaměřila na výběrové řízení franchisantů, jejich školení a provozní podporu. Dalším krokem bylo popsání klíčových marketingových směrů McDonald's a strategie vůči cílovým skupinám. Pomocí SWOT analýzy jsem se pokusila rozebrat silné a slabé stránky společnosti McDonald's, příležitosti a hrozby pro podnik, který se rozhodl začít podnikat pod touto značkou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.