Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace pracovníků DDM z hlediska motivačních teorií
DUTKOVÁ, Pavlína
Práce se zabývá motivací pedagogických a externích pracovníků DDM z hlediska motivačních teorií. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu motivace a pojmy s ní související. Zabývá se především motivačními teoriemi s důrazem na Maslowovu hierarchii potřeb. Praktická část pojednává o motivovanosti pracovníků DDM a hledání potřeb, které motivují pracovníky DDM ke své práci. Motivaci z hlediska motivačních teorií hodnotili pedagogové volného času a externí pracovníci čtyřech Domovů dětí a mládeže, tj. DDM Prachatice, DDM Vimperk, DDM Netolice a DDM Volary. Byly zjištěny potřeby (z hlediska Maslowovy hierarchie potřeb), které motivují pracovníky k práci pedagoga volného času v DDM. Mezi zásadní potřeby motivující k práci v DDM patří např. potřeba jistoty, potřeba osobního růstu, potřeba pozitivních vztahů v DDM. Za nejpodstatnější považují pedagogové VČ potřeby naplňující jejich seberealizaci, tj. sebenaplnění, sebezdokonalování, důvěru a respekt.
Consumer Identity
Young, Melissa Marie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Chování spotřebitele - Cílem této práce je dokázat, že se spotřebitelé mýlí ve své domněnce, že si o svých nákupních krocích rozhodují jen oni sami. Ve skutečnosti jsou spotřebitelé na různých úrovních manipulováni obchodníky. Je to právě obchodník, který rozhodne, jaká spotřebitelská identita by měla být vytvořena. Obchodníci ovlivňují spotřebitelské pohony, motivace a emoce, aby utvrdili své spotřebitele o tom, že mají nakupovat jejich značky. Hlubší analýza dochází ke zjištění, že obchodníci manipulují se spotřebiteli pomocí řady strategií, jež se zaměřující na výzkum lidského chován. Kromě toho, obchodníci také používají různé vlivy z oblasti životního prostředí a sociálně-environmentální nástroje. Na konec je uveden praktický příklad ilustrující nadnárodní společnost Nike, který dokazuje, že obchodníci jsou si vědomy těchto metod, které používají k manipulaci spotřebitelů. V závěru této práce je velmi zřejmé, že spotřebitelé jsou snadno ovlivnitelní. Spotřebitel je jen loutka, zatímco obchodník je ten, kdo loutkou hýbe.
Využití techniky koučování v rámci rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů
Kalinová, Renata Bc. ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá analýzou metody koučování a jejím využitím v oblasti rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů. Praktická část obsahuje konkrétní koučovací rozhovor pro konkrétní firmu a jeho manažera. Dále zahrnuje zápis koučovacího rozhovoru, jeho vyhodnocení a provedení ještě jednoho koučovacího rozhovoru a jeho vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.