Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Laštovičková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szabo, Peter (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodního řetězce Tesco -- programem Clubcard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části jsou nejdříve blíže vysvětleny pojmy jako marketingové a komerční komunikace, podpora prodeje a její používané nástroje a dále pojem loajalita a věrnostní programy jako takové. V úvodu do praktické části jsou nejprve popsány současné trendy na maloobchodním trhu a také konkurenční analýza jednotlivých řetězců, zaměřená na věrnostní programy. Další část je věnována společnosti Tesco a jejímu věrnostnímu programu Clubcard. Hlavní přínos práce představuje provedený marketingový výzkum, zaměřený na názory zákazníků Tesca ohledně provozovaného programu Clubcard.
Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly.
Kohoutková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kozák, Rudolf (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu stávající komunikace společnosti Severočeské doly a.s. s veřejností, na základě vlastního terénního šetření prozkoumat image společnosti a její vnímání obyvateli okolních obcí a navrhnout doporučení pro optimalizaci komunikace s veřejností. Vedlejším cílem je prozkoumat praktické fungování Public Relations a CSR aktivity v oboru, který je z hlediska předmětu činnosti pro komunikaci s veřejností velmi náročný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.