Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zahájení lázeňské sezony v Teplicích - ekonomická stránka pořádání hudební akce ve volném prostoru
Mayer, Adolf ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je popis ekonomických aspektů spojených s pořádáním akce ve volném prostoru. Teoretická část definuje regionální a lokální kulturu, organizaci, marketing a financování hudebních akcí. Praktická část je zaměřena na Slavnostní zahájení lázeňské sezóny v Teplicích, jakožto na příklad hudebního festivalu. Na něm jsou popsány jednotlivé marketingové metody, náklady spojené s pořádáním akce a způsoby získávání finančních prostředků. V závěru je zhodnocen sociokulturní dopad akce a její vliv na město a okolí.
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Motlová, Monika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Obsahem bakalářské práce je animace hudby a analýza jejího konkrétního nástroje, kterým je marketing a PR. Z hudebního umění se práce zaměřuje na hudební festivaly vážné hudby. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé části marketingu jako SWOT analýza, marketingový mix u dvou hudebních festivalů konajících se v České republice. Jedná se o Mezinárodní operní festival Smetanova Litomyšl a Mezinárodní festival duchovního umění Svatováclavské slavnosti. V závěru práce je zhodnocena úloha animace a porovnán marketing obou festivalů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.