Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Programování robotických akcí v rozšířené realitě
Sabela, David ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která umožňuje prostřednictvím rozšířené reality programovat robotické akce. Aplikace je demonstrativního charakteru a je zde snaha o intuitivní ovládání a dobrou integraci rozšířené reality. Tato experimentální aplikace umožňuje pomocí vizuálních instrukcí, podmínek a spojů uživateli tvořit program pro robota a také jej otestovat pomocí vizualizace průchodu programem. Aplikace je implementována pomocí Unity3D a technologie AR Foundation. Bylo provedeno testování skupinou dobrovolníků. Zpětná vazba od účastníků testování byla pozitivní. 
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to develop an application for mobile platform iOS. This application will take advantages of augmented reality and Cave Automatic Virtual Environment. Main target of this thesis is to explore possibilities and obstacles of developing application for iOS platform using standard augmented reality framework in CAVE. Main part is dedicated to experimenting with markers in CAVE, which leads to obtaining some knowledge leading to designing appropriate markers and optimizing the recognition process. Its purpose is the improvement of user experience in this environment and provision of some additional information and possibilities of interaction with the object displayed.
Programování robotických akcí v rozšířené realitě
Sabela, David ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která umožňuje prostřednictvím rozšířené reality programovat robotické akce. Aplikace je demonstrativního charakteru a je zde snaha o intuitivní ovládání a dobrou integraci rozšířené reality. Tato experimentální aplikace umožňuje pomocí vizuálních instrukcí, podmínek a spojů uživateli tvořit program pro robota a také jej otestovat pomocí vizualizace průchodu programem. Aplikace je implementována pomocí Unity3D a technologie AR Foundation. Bylo provedeno testování skupinou dobrovolníků. Zpětná vazba od účastníků testování byla pozitivní. 
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to develop an application for mobile platform iOS. This application will take advantages of augmented reality and Cave Automatic Virtual Environment. Main target of this thesis is to explore possibilities and obstacles of developing application for iOS platform using standard augmented reality framework in CAVE. Main part is dedicated to experimenting with markers in CAVE, which leads to obtaining some knowledge leading to designing appropriate markers and optimizing the recognition process. Its purpose is the improvement of user experience in this environment and provision of some additional information and possibilities of interaction with the object displayed.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.