Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konfrontační komunikace v auto průmyslu
Med, Ondřej ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje konkrétní srovnávací reklamu od společnosti Hyundai. V této práci je provedena analýza jak vnějšího, tak vnitřního prostředí firmy pomocí analýzy PESTLE a SWOT analýzy. Tyto analýzy slouží k lepšímu pochopení motivace značky Hyundai rozlišit se od svých konkurentů pomocí srovnávací reklamy. Dále se práce rozšiřuje na téma, zda a za jakých podmínek se vyplatí srovnávací reklamu používat. Práce vysvětluje smysl srovnávací reklamy, její možné přínosy a rizika. Dále uvádí významné příklady srovnávací reklamy v historii. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy nezbytné pro část praktickou. V praktické části je provedena analýza. Výsledkem analýzy je vyhodnocení účinnosti reklamy Hyundai na absolutní a relativní prodeje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.