Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a implementace systému výpůjček majetku v podniku
Fišer, Jakub ; Buchtela, David (vedoucí práce) ; Vynikarová, Dana (oponent)
Cílem práce je návrh aplikace pro evidenci výpůjček majetku podniku vlastním zaměstnancům, která byla dosud řešena papírovými tabulkami. Bude evidováno, co si kdo půjčil od koho a na jak dlouho. Bude kladen důraz na maximální univerzálnost, aby bylo možné půjčovat jakýkoli majetek, např. různé skenery, dopravní prostředky, počítače, smlouvy, spisy, apod. Je jen potřeba, aby půjčované předměty měly jednoznačný identifikátor. Aplikace nebude pracovat s cenami za výpůjčky a není tedy primárně určena pro půjčovny. V teoretické části práce představuje a hodnotí možnosti a porovnává technologie pro běh intranetové aplikace na vlastním serveru. V praktické části popisuje instalaci vlastního webového serveru na bázi LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) včetně základní konfigurace a dále vlastní návrh struktury aplikace, databázového modelu, kódování v PHP, HTML a CSS.
Věcný a didaktický rozbor tematického celku Rozvaha v 1. koncentrickém okruhu
Soukupová, Monika ; Fišerová, Marie (vedoucí práce) ; Otrusinová, Zlatuše (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozborem tematického celku o majetku podniku a o rozvaze v prvním koncentrickém okruhu. V teoretické části je nastíněna samotná výuka účetnictví, což znamená legislativa, ze které výuka předmětu vychází, organizace výuky, uspořádání učiva, didaktická technika a v neposlední řadě také didaktické metody a zásady. Praktická část, je věnována samotnému didaktickému rozboru daného celku, tzn., že je zde navrženo, jakým způsobem by měl vyučující ve vyučovacím procesu postupovat při výkladu o majetku podniku a o rozvaze a jaké příklady by měl žákům předkládat. Poslední, výzkumná část je zaměřena na výuku účetnictví v praxi, kdy vyučující měli zodpovědět otázky týkající se daného tematického celku. Z odpovědí se můžeme dozvědět, jaké využívají vyučovací metody, didaktickou techniku, jaké příklady při výuce preferují atd. Z této části by mělo vyplynout, zda se navržené didaktické zpracování shoduje s výukou v praxi. Cílem celé práce je poskytnout takový didaktický rozbor, který by byl co nejjasnější a nejsrozumitelnější pro žáky, kteří se s tímto předmětem setkávají poprvé.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.