Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita služeb ve zdravotnictví
Kosková, Adéla
Kosková, A., Kvalita služeb ve zdravotnictví. Diplomová práce, Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Předmětem diplomové práce je analýza kvality služeb ve zdravotnickém zařízení prostřednictvím kvantitativní metody dotazování pacientů a zaměstnanců dané organizace. Teoretická část práce se věnuje objasnění základních pojmů jako je management kvality ve zdravotnictví, kvalita zdravotní péče, nástroje řízení kvality ve zdravotnictví, měření spokojenosti pacientů a zaměstnanců. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníkového šetření v daném zdravotnickém zařízení, identifikaci kritických bodů a navrhovaným opatřením. Dosažené výsledky slouží jako zpětná vazba pro management organizace.
Analýza metod kvality řízení ve veřejné správě
Dvořáková, Kamila ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Trhlínová Khendriche, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení používaných metod kvality řízení ve veřejné správě. Autorka se soustředila na metody, které jsou využívány ve vyspělých demokraciích ve světe. V souladu s cílem diplomové práce se autorka snažila přispět k objasnění významných metod kvality řízení a osvětlit jejich využití v české veřejné správě. Diplomová práce je rozčleněná do dvou částí, které pokrývají jak teoretická východiska, tak i empirické poznatky z dotazníkového šetření, které proběhlo na konkrétním Městském úřadě v Praze. Toto šetření mělo přinést výsledky, které se týkaly spokojenosti zaměstnanců a zároveň přispět k potvrzení přijaté hypotézy a naplnění cíle práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.