Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je návrh mobilní aplikace pro operační systém Android, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná mobilní aplikace pořizuje videozáznam zobrazovaného objektu, který je možné zastřihnout, stabilizovat a převést jej na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se pořízené objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi.
3D demo pro holografický displej
Kulda, Lukáš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Výsledkem této práce je 3D demo pro holografický displej vizualizující družicová data na povrchu zeměkoule. Pro získání vizualizovaných dat bylo využito Earth Engine API od společnosti Google. Scéna 3D modelu a uživatelské rozhraní byly vytvořeny pomocí vývojového prostředí Unity, a zobrazeny na holografickém displeji Looking Glass, který scénu uvádí do prostoru.
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je realizace mobilní aplikace, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná aplikace pořizuje postupným snímáním v přímce videozáznam zobrazovaného objektu, přičemž aplikace ověřuje správnost snímání senzory v zařízení. Následně je možné záznam zastřihnout, stabilizovat jednotlivé pohledy na objekt a převést je na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se snímané objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi. Výsledek byl realizován na mobilní systému Android.
3D demo pro holografický displej
Motyčka, Ondřej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit herní demo aplikaci pro holografický displej s použitím Unreal Engine 4. Díky speciálnímu displeji se může hráč mnohem hlouběji a intenzivněji propojit se hrou díky jednotlivým interaktivním prvkům. Tyto herní prvky jsou vytvořeny na míru a jejich plného potenciálu lze využít pouze při práci s holografickým displejem.
Holographic Injection
Dobiáš, Roman ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The adaptation of upcoming autostereoscopic displays by regular users depends on availability of supported applications. To increase such set, this thesis describes compatibility software which turns (semi)-automatically the output of regular OpenGL 3D applications to display-native output of autostereoscopic displays, which take advantage of true 3D displays capabilities. This is achieved using a conversion layer that intercepts subset of OpenGL API call and translates such API calls to the different ones that produce multiview output of the original application. The thesis is mostly devoted to the process of incremental design of the conversion layer to support different stages of OpenGL API. The description is focused on explaining decisions and alternative possibilities of available API calls. In the end, examples of converted applications are shown with identified problems, analyzed performance, and suggestions for further development.
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je realizace mobilní aplikace, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná aplikace pořizuje postupným snímáním v přímce videozáznam zobrazovaného objektu, přičemž aplikace ověřuje správnost snímání senzory v zařízení. Následně je možné záznam zastřihnout, stabilizovat jednotlivé pohledy na objekt a převést je na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se snímané objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi. Výsledek byl realizován na mobilní systému Android.
Holographic Injection
Dobiáš, Roman ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The adaptation of upcoming autostereoscopic displays by regular users depends on availability of supported applications. To increase such set, this thesis describes compatibility software which turns (semi)-automatically the output of regular OpenGL 3D applications to display-native output of autostereoscopic displays, which take advantage of true 3D displays capabilities. This is achieved using a conversion layer that intercepts subset of OpenGL API call and translates such API calls to the different ones that produce multiview output of the original application. The thesis is mostly devoted to the process of incremental design of the conversion layer to support different stages of OpenGL API. The description is focused on explaining decisions and alternative possibilities of available API calls. In the end, examples of converted applications are shown with identified problems, analyzed performance, and suggestions for further development.
3D demo pro holografický displej
Motyčka, Ondřej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit herní demo aplikaci pro holografický displej s použitím Unreal Engine 4. Díky speciálnímu displeji se může hráč mnohem hlouběji a intenzivněji propojit se hrou díky jednotlivým interaktivním prvkům. Tyto herní prvky jsou vytvořeny na míru a jejich plného potenciálu lze využít pouze při práci s holografickým displejem.
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je návrh mobilní aplikace pro operační systém Android, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná mobilní aplikace pořizuje videozáznam zobrazovaného objektu, který je možné zastřihnout, stabilizovat a převést jej na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se pořízené objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi.
3D demo pro holografický displej
Kulda, Lukáš ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Výsledkem této práce je 3D demo pro holografický displej vizualizující družicová data na povrchu zeměkoule. Pro získání vizualizovaných dat bylo využito Earth Engine API od společnosti Google. Scéna 3D modelu a uživatelské rozhraní byly vytvořeny pomocí vývojového prostředí Unity, a zobrazeny na holografickém displeji Looking Glass, který scénu uvádí do prostoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.