Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníků
HAVELEC, David
Prezentace zkoumá vliv předvedení produktu- počítačového softwaru Microsoft Windows 8.1 a hardwaru Lenovo Yoga a Nokia Lumia na preference studentů vysokých škol při kupování nových zařízení- počítačů, tabletů a chytrých telefonů. Výzkum byl proveden ve spolupráci se společnostmi Microsoft a Lenovo. Během výzkumu bylo osloveno 400 respondentů. Účelem této práce je ukázat, jak může správné prezentace produktu změnit názor potenciálních zákazníků.
Expanze čínských firem do zahraničí
Jelínková, Romana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá studiem expanze čínských firem do zahraničí. Po nastínění všeobecných podmínek v Číně popisuje konkrétní důvody, které vedou čínské firmy ke vstupu na zahraniční trhy. Udává hlavní metody expanze a zamýšlí se nad specifickými výhodami a nevýhodami, které čínské firmy mají. Nakonec ukazuje expanzi na příkladu několika reálných firem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.