Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání efektivnosti nízkonákladových forem reklamy
Mareš, Karel ; Nový, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zaměřuje na rozbor placeného i neplaceného reklamního využití sociální sítě Facebook. Placenou reklamu Facebooku potom srovnává s nástrojem společnosti Google a ukazuje výhody a nevýhody každé z nich. Dále práce obsahuje srovnání reklamy letákové virtuální s reklamou tištěnou.
Srovnání efektivnosti nízkonákladových forem reklamy
Mareš, Karel ; Nový, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zaměřuje na rozbor placeného i neplaceného reklamního využití sociální sítě Facebook. Placenou reklamu Facebooku potom srovnává s nástrojem společnosti Google a ukazuje výhody a nevýhody každé z nich. Dále práce obsahuje srovnání reklamy letákové virtuální s reklamou tištěnou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.