Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti LITS Global, ltd.
Jančíková, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketingová strategie společnosti Lits Global, Ltd. se zabývá širokým tématem marketingu a vytvářením marketingových strategií podniků. V první části stručně nastiňuje teoretická východiska marketingu, přibližuje marketing vzhledem ke specifickému B2B trhu. Další část je zaměřena na vytvoření marketingové strategie, kde stěžejním prvkem je marketingový strategický plán. V marketingovém plánování popisuje situační analýzu vnitřního i vnějšího prostředí podniku, na základě které je možné vytvořit tzv. SWOT analýzu. Stěžejním nástrojem pro navržení vhodné strategie je pak Marketingový mix, jehož části jsou přizpůsobeny k oblasti služeb. V poslední části práce jsou pak teoretické poznatky na konkrétní společnost LITS Global, Ltd. pro trh ve Velké Británii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.