Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení firmy Led Garden
Lehar, Adam ; Krobot, Richard (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením podnikatelského záměru na založení firmy pro celoroční pěstování bylinek a jiných rostlin pod umělým osvětlením ve vnitřních prostorách. Pro svícení má být použita technologie LED světel a od toho se odvíjí název firmy LED GARDEN. Práce mapuje současnou situaci na místním trhu s cílem určit ekonomickou atraktivitu tohoto záměru.
Design řídítek s integrovaným představcem a světlem
Skřivánek, Tomáš ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na design řídítek silničního typu s integrovaným světlem. V práci se zabývám rešerší designérskou i technickou, na kterou navazuji vlastním řešením. Hlavním cílem byl návrh unikátního tvarového řešení s integrovanými prvky, společně s funkční a ergonomickou stránkou.
Design řídítek s integrovaným představcem a světlem
Skřivánek, Tomáš ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na design řídítek silničního typu s integrovaným světlem. V práci se zabývám rešerší designérskou i technickou, na kterou navazuji vlastním řešením. Hlavním cílem byl návrh unikátního tvarového řešení s integrovanými prvky, společně s funkční a ergonomickou stránkou.
Podnikatelský plán pro založení firmy Led Garden
Lehar, Adam ; Krobot, Richard (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením podnikatelského záměru na založení firmy pro celoroční pěstování bylinek a jiných rostlin pod umělým osvětlením ve vnitřních prostorách. Pro svícení má být použita technologie LED světel a od toho se odvíjí název firmy LED GARDEN. Práce mapuje současnou situaci na místním trhu s cílem určit ekonomickou atraktivitu tohoto záměru.
Marketingový mix
ČERMÁK, Pavel
Diplomová práce měla za cíl zanalyzovat aktuální situaci ohledně marketingového mixu ve vybrané společnosti. Na základě této analýzy bylo zjištěno, že současný marketingový mix je třeba upravit, a pokusit se tak zvýšit prodej a povědomí o značce. Bylo navrženo řešení na zlepšení situace, které se sestává ze zlepšovacích návrhů. Tyto návrhy se zaměřují podle výsledků provedené SWOT analýzy na zlepšení image značky a rozšíření její existence mezi zákazníky. Dále se snaží vyřešit problém s koupěschopností zákazníků, v neposlední řadě také problém se získáváním zákazníků. Dva vybrané zlepšovací návrhy, které se pokouší vyřešit problém se získáním zákazníků a také částečně zvýšit povědomí o společnosti a její činnosti, byly následně tržně otestovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.