Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sanitární keramika
Foret, Martin ; Kolařík, Pavel (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Moje praktická diplomová práce je návrh prezentace firmy Jika-Laufen s.r.o. na mezinárodní výstavu Expo 2015 v Miláně. Práce spočívá v navržení umyvadel a jejich instalace do expozice tak, aby byly v jednotném duchu. Navrhl jsem koncept studánky z několika důvodů: koupelna je intimní prostor, kde by měl být kladen důraz na emoce, atmosféru a pocity. Je to prostor, kde by si měl člověk odpočinout a zrelaxovat se. Druhý aspekt je, že keramika má organický původ, vzešla ze země a prostřednictvím ohně se stává velmi odolnou a pevnou látkou. A neméně důležitý je třetí aspekt, zaobírající se kontextem. Expo je mezinárodní výstava a proto se prezentací této lesní expozice nereprezentuje jen česká firma, ale také české prostředí, kde najdeme krásnou přírodu a prameny známých řek. Můj koncept je založen na emocích a kontrastech materiálů. Jemnou bílou keramiku jsem zasadil do tmavého ostrého kamene a zeleného svěžího mechu, což vytváří kontrast plný napětí. Na výstavě tohoto typu by neměla chybět ani moderní technologie. Ta je v mém návrhu zastoupena spárovým odtokem, který je po celém obvodu umyvadla skryt pod hranou tak, aby nenarušoval vnímání celku.
Sanitární keramika
Foret, Martin ; Kolařík, Pavel (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Moje praktická diplomová práce je návrh prezentace firmy Jika-Laufen s.r.o. na mezinárodní výstavu Expo 2015 v Miláně. Práce spočívá v navržení umyvadel a jejich instalace do expozice tak, aby byly v jednotném duchu. Navrhl jsem koncept studánky z několika důvodů: koupelna je intimní prostor, kde by měl být kladen důraz na emoce, atmosféru a pocity. Je to prostor, kde by si měl člověk odpočinout a zrelaxovat se. Druhý aspekt je, že keramika má organický původ, vzešla ze země a prostřednictvím ohně se stává velmi odolnou a pevnou látkou. A neméně důležitý je třetí aspekt, zaobírající se kontextem. Expo je mezinárodní výstava a proto se prezentací této lesní expozice nereprezentuje jen česká firma, ale také české prostředí, kde najdeme krásnou přírodu a prameny známých řek. Můj koncept je založen na emocích a kontrastech materiálů. Jemnou bílou keramiku jsem zasadil do tmavého ostrého kamene a zeleného svěžího mechu, což vytváří kontrast plný napětí. Na výstavě tohoto typu by neměla chybět ani moderní technologie. Ta je v mém návrhu zastoupena spárovým odtokem, který je po celém obvodu umyvadla skryt pod hranou tak, aby nenarušoval vnímání celku.
Marketing communication of LAUFEN
Zajacová, Barbora ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabýva analýzou marketingové komunikace švýčarské pobočky firmy LAUFEN v České republice při zavedení nové produktové řady TIGO na trh. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout praktická řešení do budoucna. Teoretická část práce je zaměřená na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby komunikační strategie s využitím obecně známych nástrojú a metodik. V praktické části je představená analyzovaná firma s jejím produktovým portfóliem. V práci je zhodnocené současné využití komunikační strategie. V závěru jsou na základe vyhodnocených dat navržené doporučení a změny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.