Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Top Down hra s prvky RPG
Heřmann, Pavel ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit 2D hru s prvky RPG za využití herního enginu Unity. Pro naplnění RPG prvků je lze používat sbíraná vylepšení, která upravují chování postavy. Pro obohacení herního zážitku je využito několika metod procedurálního generování k tvorbě herních úrovní. Práce popisuje návrh a implementaci vysvětluje všechny tři metody procedurálního generování a to: celulární automaty, L-systém generující půdorysy budovy a gramatika generující grafovou strukturu. Dále je k tvorbě map využito několika algoritmů: Bresenhamův algoritmus, BFS, Kruskalův algoritmus pro tvorbu cest mezi místnostmi, dilatace a algoritmus náhodné procházky pro tvorbu místností mapy. Taktéž jsou zde rozebrány ostatní systémy, které se starají o správné fungování hry, jako je například: ukládací systém používající formát JSON, bojový systém využívající kolizní prvky Unity, návrh a implementace bosse, pohyb postav a systém vylepšování schopností hráčovy postavy. Výsledkem práce je plně funkční hra, ve které hráč může navštěvovat tři různé druhy map, sbírat a následně používat různá vylepšení, bojovat s nepřáteli a uložit svůj postup.
Teorie grafů - implementace vybraných problémů
Stráník, František ; Rajmic, Pavel (oponent) ; Koutný, Martin (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na seznámení se základními problémy z oblasti teorie grafů. Jsou zde popsány základní pojmy i složitější problémy. Jedna část práce je zaměřena na práci s jednotlivými typy grafů. Začíná se s jednosměrně vázaným seznamem, přes obousměrně vázaný seznam až po stromy, které reprezentují nejjednodušší grafové struktury. Další část práce se potom věnuje grafu jako celku a popisuje složitější problémy a jejich řešení. Mezi tyto problémy patří vyhledávání v grafech pomocí metod DFS (Depth First Search) a BFS (Breadth First Search). Dále potom hledání nejkratší cesty za pomoci specifických algoritmů jako jsou: Dijkstrův algoritmus, Floyd-Warshallův algoritmus a Bellman-Fordův algoritmus. Poslední část je věnována problematice vyhledávaní minimálních koster grafu s využití metod Kruskalova haldového algoritmu, Jarníkova (Primova) algoritmu a Borůvkova algoritmu.
Teorie grafů - implementace vybraných problémů
Stráník, František ; Rajmic, Pavel (oponent) ; Koutný, Martin (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na seznámení se základními problémy z oblasti teorie grafů. Jsou zde popsány základní pojmy i složitější problémy. Jedna část práce je zaměřena na práci s jednotlivými typy grafů. Začíná se s jednosměrně vázaným seznamem, přes obousměrně vázaný seznam až po stromy, které reprezentují nejjednodušší grafové struktury. Další část práce se potom věnuje grafu jako celku a popisuje složitější problémy a jejich řešení. Mezi tyto problémy patří vyhledávání v grafech pomocí metod DFS (Depth First Search) a BFS (Breadth First Search). Dále potom hledání nejkratší cesty za pomoci specifických algoritmů jako jsou: Dijkstrův algoritmus, Floyd-Warshallův algoritmus a Bellman-Fordův algoritmus. Poslední část je věnována problematice vyhledávaní minimálních koster grafu s využití metod Kruskalova haldového algoritmu, Jarníkova (Primova) algoritmu a Borůvkova algoritmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.