Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifické podmínky účasti motocyklů v silničním provozu
Suchá, Klára ; Vémola, Aleš (oponent) ; Coufal, Tomáš (vedoucí práce)
Abstrakt Tématem této práce je pojednat o specifických podmínkách účasti motocyklů v silničním provozu. Primárně autor zpracováním statistických dat týkajících se silničních dopravních nehod zjistí nejčastější příčiny vedoucí ke vzniku dopravních nehod motocyklů, vytyčí přehled jejich typických nebezpečných situací a zpracuje možnost jejich zabránění, resp. navrhne opatření pro jejich snižování, přičemž vizuální zpracování je řešeno pomocí programu Virtual CRASH. Sekundárně je pak zpracován přehled moderních prvků aktivní a pasivní bezpečnosti motocyklů a jejich vliv na snížení vzniku dopravních nehod, popř. snížení zdravotních rizik jako následků silničních dopravních nehod. Statistická data jsou následně konfrontována se subjektivním vnímáním přímých účastníků silničního provozu, tzn. s řidiči motocyklů. Jejich názory jsou interpretovány pomocí nejčastějších odpovědí z dotazníků, jehož výsledky jsou zahrnuty v poslední části práce. Cíl této práce je ve srovnání obou pohledů – statistických údajů a názorů motocyklistů - na dopravní situaci v ČR. Výsledkem práce je pak reálnější pohled na danou problematiku.
Specifické podmínky účasti motocyklů v silničním provozu
Suchá, Klára ; Vémola, Aleš (oponent) ; Coufal, Tomáš (vedoucí práce)
Abstrakt Tématem této práce je pojednat o specifických podmínkách účasti motocyklů v silničním provozu. Primárně autor zpracováním statistických dat týkajících se silničních dopravních nehod zjistí nejčastější příčiny vedoucí ke vzniku dopravních nehod motocyklů, vytyčí přehled jejich typických nebezpečných situací a zpracuje možnost jejich zabránění, resp. navrhne opatření pro jejich snižování, přičemž vizuální zpracování je řešeno pomocí programu Virtual CRASH. Sekundárně je pak zpracován přehled moderních prvků aktivní a pasivní bezpečnosti motocyklů a jejich vliv na snížení vzniku dopravních nehod, popř. snížení zdravotních rizik jako následků silničních dopravních nehod. Statistická data jsou následně konfrontována se subjektivním vnímáním přímých účastníků silničního provozu, tzn. s řidiči motocyklů. Jejich názory jsou interpretovány pomocí nejčastějších odpovědí z dotazníků, jehož výsledky jsou zahrnuty v poslední části práce. Cíl této práce je ve srovnání obou pohledů – statistických údajů a názorů motocyklistů - na dopravní situaci v ČR. Výsledkem práce je pak reálnější pohled na danou problematiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.