Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz papeže Františka v českých denících
Malá, Tereza ; Provecho López, Juan Ignacio (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Papež František, který byl zvolen do funkce 13. března 2013 po nečekané rezignaci papeže Benedikta XVI., se během krátké doby díky svému chování a vystupování stal jednou z nejoblíbenějších světových osobností vůbec. K tomuto faktu značně přispěla i světová masová média, pro něž se stal velmi výraznou osobností, přičemž sám k této mediální komunikaci intenzivně přispívá. Pokračuje tak ve šlépějích svých předchůdců, kdy ke své prezentaci hojně využívá všech komunikačních kanálů této doby a již od svého nástupu spolupracuje se strategických týmem mediálních odborníků, kteří mu významně pomáhají. Tato diplomová práce s názvem "Mediální obraz papeže Františka v českých denících" se snaží zachytit osobu papeže Františka i důvody jeho úspěchu a všeobecné oblíbenosti a zároveň nastínit, jakým způsobem je medializován i v naší republice, která se řadí mezi sekulární státy. Stěžejní část textu proto tvoří kvantitativní obsahová analýza, jejímž cílem je obsáhnout papežovu medializaci ve čtyřech nejčtenějších českých denících (MF Dnes, Lidové noviny, Hospodářské noviny a deník Právo) a zkusit tak interpretovat jeho mediální obraz, který je těmito médii v české společnosti nastaven.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.