Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Složitější hra pro více hráčů pro mobilní zařízení
Kojecký, Vladimír ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na platformě J2ME. Jedná se o hru pro více hráčů pro mobilní zařízení komunikující mezi sebou pomocí technologie Bluetooth. Aplikace, nazvaná BTbomb,vychází ze hry, známé pod název Dynablaster či Bomberman. V této práci je podrobně popsán návrh celé aplikace a způsob řešení implementace tohoto návrhu. Dále jsou zde popsány problémy, které mohou nastat při vývoji mobilních aplikací, a způsoby, jak se těmto problémům vyvarovat nebo jak je řešit. Cílem této práce je poskytnout čtenáři detailní pohled na vytváření této a jí podobných mobilních aplikací.
Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení
Pumprla, Tomáš ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.
Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení
Pumprla, Tomáš ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.
Složitější hra pro více hráčů pro mobilní zařízení
Kojecký, Vladimír ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na platformě J2ME. Jedná se o hru pro více hráčů pro mobilní zařízení komunikující mezi sebou pomocí technologie Bluetooth. Aplikace, nazvaná BTbomb,vychází ze hry, známé pod název Dynablaster či Bomberman. V této práci je podrobně popsán návrh celé aplikace a způsob řešení implementace tohoto návrhu. Dále jsou zde popsány problémy, které mohou nastat při vývoji mobilních aplikací, a způsoby, jak se těmto problémům vyvarovat nebo jak je řešit. Cílem této práce je poskytnout čtenáři detailní pohled na vytváření této a jí podobných mobilních aplikací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.