Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace lyžařských škol v České republice
Chvostek, Lukáš ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Název: Komparace lyžařských škol v České republice Cíle: Komparativní analýza udělování lyžařských kvalifikací jednotlivých lyžařských škol v České Republice. Metody: Tato práce byla zpracována na základě rešerše dokumentů, vlastních zkušeností, korespondence, telefonátů a následně byla využita metoda komparace. Výsledky: Z výsledků lze vyvodit, že v České republice jsou podstatné rozdíly a mezery v udělování kvalifikací. Závěr: V České republice by byla potřeba vyšší kontrola lyžařských škol. Klíčová slova: České lyžařské kvalifikace, Interski, akreditační zařízení.
Správa a řízení (governance) systému vzdělávání lyžařských instruktorů v České republice
Fulierová, Hana ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Nebesář, Cyril (oponent)
Práce analyzuje systém vzdělávání lyžařských instruktorů v České republice. Postupně představuje základní pojmy, historii lyžování a první snahy o sjednocení. Dále pak dnešní podobu hierarchického uspořádání lyžařských institucí, sdružovaných národní lyžařskou organizací Interski a vzájemné vazby s nadnárodními organizacemi. Ve výzkumné části porovnává do hloubky Asociaci profesionálních učitelů lyžování a Český svaz lyžařských škol, z hlediska vnitřně nastavených standardů určených pro lyžařské instruktory různých kvalifikačních stupňů. V rámci bakalářské práce bylo provedeno dotazníkové šetření, zaměřené na celkovou náročnost, spokojenost a kvalitu vedených lyžařských seminářů obou asociací. Při závěrečném porovnávání výsledků dotazníků s rozborem obsahové analýzy bylo potvrzeno, že Asociace profesionálních učitelů lyžování je z hlediska výuky svých instruktorů na komerčnější úrovni. Po praktické stránce však mají obě organizace nedostatečné vzdělání pro klienty předškolního nebo školního věku, kterých v posledních letech rapidně přibývá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.