Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internacionalizace v prostředí malých a středních podniků
HROUDA, Pavel
Diplomová práce zkoumá proces internacionalizace na vzorku malých a středních podniků v České republice. Seznamuje čtenáře s teoretickými aspekty i empirickými poznatky. V rámci teoretických aspektů se práce dotýká perspektiv a determinantů internacionalizace. Také charakterizuje malé a střední podniky. Použité metody v empirické části práce jsou analýza, induktivní uvažování a dotazníkové šetření. Výsledky jsou porovnány se studiemi na podobné téma. Práce také představuje výpočet stupně internacionalizace, jehož hodnota dokáže vypovídat o podnikové kultuře, strategii i přístupu managementu. Hlavním cílem diplomové práce je tedy ucelená představa o internacionalizaci malých a středních podniků v České republice, čímž práce dává podnět pro další zkoumání, například v oblasti konkurenceschopnosti na mezinárodních trzích.
Analysis of international market strategy and growth opportunities for the retail garment industry in Bulgaria: a case applied to C&A
Bonhomme, Raphael ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Nidam, Anass (oponent)
Tato práce analyzuje mezinárodní obchodní strategie společnosti C & A a hledání příležitostí k růstu v Bulharsku. Studie se týká mezinárodních obchodních problémů a postupně poskytuje ucelený přehled o potenciálu v oblasti maloobchodu v Bulharsku, jakož i kritickou analýzu zájmu společnosti na expanzi do zahraničí. Práce přináší dostatečné informace, zda vstoupit na trh a jestli vstup na trh bude úspěšný.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.