Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační systém soukromého učitele s možností zkoušení studentů
Záruba, Ondřej ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je modernizace stávájícího systému pro podporu výuky realizované na základě požadavků pana Martina Říhy. V rámci jednotlivých kapitol se postupně seznámíme se základními principy tvorby webových aplikací, zaměříme se na analýzu stávajícího systému a navrhneme možné metody a postupy použité při jeho modernizaci a úpravách. Detailněji se budeme věnovat především kapitolám zabývajícím se samotným návrhem nových částí aplikace a postupně projdeme celý proces od samotného návrhu přes implementaci až ke stručné kapitole zabývající se testováním aplikace. Dále se práce bude zabývat speciální částí aplikace, která umožní učiteli a studentům vzájemnou real-time komunikaci v prostředí podobnému fungování interaktivní tabulí, jaké známe ze škol a jejímu využití pro zatraktivnění výuky.
Informační systém soukromého učitele s možností zkoušení studentů
Záruba, Ondřej ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je modernizace stávájícího systému pro podporu výuky realizované na základě požadavků pana Martina Říhy. V rámci jednotlivých kapitol se postupně seznámíme se základními principy tvorby webových aplikací, zaměříme se na analýzu stávajícího systému a navrhneme možné metody a postupy použité při jeho modernizaci a úpravách. Detailněji se budeme věnovat především kapitolám zabývajícím se samotným návrhem nových částí aplikace a postupně projdeme celý proces od samotného návrhu přes implementaci až ke stručné kapitole zabývající se testováním aplikace. Dále se práce bude zabývat speciální částí aplikace, která umožní učiteli a studentům vzájemnou real-time komunikaci v prostředí podobnému fungování interaktivní tabulí, jaké známe ze škol a jejímu využití pro zatraktivnění výuky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.