Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moduly IS VUT pro závěrečné práce a státní závěrečné zkoušky
Bártl, Roman ; Veigend, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat moduly IS VUT pro projektové praxe, závěrečné práce a státní závěrečné zkoušky v rámci přechodu fakulty informačních technologií na tento systém. Součástí práce je navrhnout nová přístupová práva včetně parametrizace pro úpravu chování modulů. Práva i parametrizace budou nastavovány v informačním systému Apollo. Pro implementaci je využit framework Zend pro jazyk PHP. Moduly budou využívat jak zaměstnanci fakulty pro výpis zadání, přijímání studentů atp., tak i samotní studenti pro zobrazování seznamu prací, na které se mohou přihlašovat.
Moduly IS VUT pro vykazování a kontroly pedagogických úvazků
Sojka, Matěj ; Veigend, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat moduly IS VUT pro vykazování a kontroly pedagogických úvazků pro fakultu informačních technologií, která přechází na celouniverzitní informační systém. Nástroje pro tyto úkony měla vyvinuté v rámci fakultního informačního systému, nicméně měly určité nedostatky. Nové moduly jsou v této práci navrhnuty se zaměřením na automatizaci činností, které se v rámci nich provádí. Moduly byly navrhnuty a implementovány do aplikace Teacher, která je součástí IS VUT Web a je vytvořena pomocí frameworku Zend. Práva pro práci s moduly a jejich parametrizace lze upravovat pomocí IS VUT Apollo.
API server pro IS VUT
Mudrák, Ivan ; Kocman, Radim (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvoření nového REST API pro IS VUT a uživatelského rozhraní pro jeho administraci. Součástí této práce je také implementování ukázkových koncových bodů pro vybranou studijní agendu. REST API je implementováno s využitím aplikačního rámce Nette. Tento aplikační rámec byl především rozšířen o nový algoritmus pro směrovaní, o podporu automatické serializace a deserialize dat a o podporu automatického mapování. Pro usnadnění vývoje i používání nového REST API je součástí práce také automatické generovaní dokumentace dle specifikace OpenAPI. Výsledkem této práce je nové REST API, které usnadňuje přidávání nových koncových bodů pro čtení a zápis.
Moduly IS VUT pro závěrečné práce a státní závěrečné zkoušky
Bártl, Roman ; Veigend, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat moduly IS VUT pro projektové praxe, závěrečné práce a státní závěrečné zkoušky v rámci přechodu fakulty informačních technologií na tento systém. Součástí práce je navrhnout nová přístupová práva včetně parametrizace pro úpravu chování modulů. Práva i parametrizace budou nastavovány v informačním systému Apollo. Pro implementaci je využit framework Zend pro jazyk PHP. Moduly budou využívat jak zaměstnanci fakulty pro výpis zadání, přijímání studentů atp., tak i samotní studenti pro zobrazování seznamu prací, na které se mohou přihlašovat.
Studijní informační systémy na jednotlivých VŠ - srovnání z pohledu studenta
Rajčan, Aleš ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Říha, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem srovnání studijních informačních systémů na vybraných vysokých školách. Zpracování analýzy systémů a následného srovnání je vytvořeno z pohledu studenta. Cílem práce je zjištění, jakým způsobem řeší jednotlivé informační systémy problémy, které jsou spojené s administrací a řízením studijních povinností studentů. Analyzované systémy jsou vzájemně porovnány a zhodnoceny na základě názorů autora a názorů respondentů dotázaných v průzkumu. Z výsledků hodnocení systémů jsou zformulovány doporučení pro zlepšení funkcionality studijního systému VŠE. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První částí je analýza systémů ve které jsou jednotlivé funkce rozebírány a vzájemně porovnávány. Rozbor probíhá podle zvolených kritérií (základní funkce, komunikační funkce, uživatelské rozhraní). Druhá část práce je věnována průzkumu, ve kterém se autor ptá na názory studentů ze všech analyzovaných škol. Konečné výsledky srovnání jsou interpretovány jak slovně, tak i graficky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.