Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stratégia rozvoja cestovnej kancelárie Freibus s.r.o. po pandémii Covid-19
Freivaldová, Mária
Freivaldová, M., Strategie rozvoje cestovní kanceláře Freibus s.r.o. po pandemii Covid-19. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Předmětem bakalářské práce je zhodnocení současné situace cestovní kanceláře Freibus s.r.o. v důsledku celosvětové pandemie Covid-19 a následné formulování strategických návrhů, které povedou k rozvoji a zvýšení jejího povědomí. V literární rešerši práce jsou vymezeny základní teoretické poznatky cestovního ruchu, strategického managementu a analytických nástrojů. Pozornost v literární rešerši se současně věnuje i vymezení specifik koronaviru. Analytická část hodnotí vnější prostředí pomocí modelu PESTE a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí podniku je zanalyzováno rozšířeným marketingovým mixem 8P, týkajícího se cestovního ruchu a provedením finanční analýzy. K následnému zhodnocení identifikovaných faktorů slouží matice EFE a IFE, z nichž vyplývají doporučené návrhy. Konkrétní návrhy jsou nakonec časově ohraničené a ekonomicky podložené.
Analýza konkurence lyžařských škol
Šillarová, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Analýza konkurence lyžařských škol Cíle: Hlavním cílem práce je provést komparaci dvou nejsilnějších lyžařských škol v určité oblasti v ČR, čehož se dosáhne zanalyzováním vnitřního prostředí obou vybraných lyžařských škol. Marketingový výzkum je prováděn metodou hloubkového interview s manažery jednotlivých lyžařských škol. Na základě marketingového výzkumu jsou lyžařské školy porovnávány. Výsledek práce usnadňuje rozhodování uživatelů a zaměstnanců a navrhuje manažerům doporučení zohledňující tyto výsledky. Metody: V práci je použita metoda kvalitativního výzkumu. Pro kvalitativní výzkum je stěžejní metodou hloubkové interview s manažery lyžařských škol, které jsou doplněny analýzou dokumentů. Na základě získaných informací je sestrojen McKinsey model 7S, který pomáhá k identifikaci silných a slabých stránek. Tyto faktory jsou vyhodnoceny pomocí matice IFE. V závěru práce je provedena komparace vnitřního prostředí podniků. Výsledky: Výsledkem práce je vnitřní analýza dvou lyžařských škol v určité oblasti v České republice. Z tohoto rozboru vyplývají specifické silné a slabé stránky obou podniků, které jsou dále zhodnoceny a taktéž použity ke komparaci podnikového interního prostředí. Z výsledku vyplývá, že postavení organizace závisí na úhlu pohledu, kterým se na něj nahlíží - zda z pohledu...
Strategický management malého podniku
Vašinová, Romana
Diplomová práce se zaměřuje na aplikaci procesu strategického managementu v prostředí malé organizace. V práci jsou identifikovány příležitosti, hrozby a silné i slabé stránky prostředí firmy při využití metod situační analýzy vnějšího prostředí (PESTE analýza, Porterova analýza odvětví) a analýzy prostředí vnitřního (7S firmy McKinsey, Analýza hodnotového řetězce dle Portera, procesní pojetí organizace, zkrácená finanční analýza a analýza firemních www stránek). Faktory prostředí jsou zpracovány pomocí EFE a IFE matic za účelem získání celkového váženého skóre vnějšího a vnitřního prostředí organizace. Výstupy z matic IFE a EFE jsou dále využity v tzv. Vnitřně-vnější matici, která umožňuje stanovení celkové strategické pozice firmy při zohlednění stavu vnějšího i vnitřního prostředí. Pomocí SWOT analýzy jsou následně upřesněna výsledná strategická doporučení pro vybranou firmu.
Návrh stratégie pre business hotel
Schneidgenová, Miriama
Cílem práce je návrh strategie pro business hotel. Ta bude vycházet z analýz vnějšího a vnitřního prostředí, kde budou využity firemní data. Navržená strategie povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a také ke zvýšení obsazenosti hotelových pokojů. V bakalářskej práci budou převedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. K analýze vnějšího prostředí bude využita PESTE analýza a model 5 hybných sil. V případě analýzy vnitřního prostředí se bude vycházet z dat hotelu. Takto sestavený seznam faktorů vnějšího a vnitřního prostředí bude následně použit k dalšímu zkoumání. Využita bude EFE a IFE matice. Následně bude převedena SWOT matice a budou sestaveny návrhové opatření, které povedou ke zlepšení některých procesů hotelu a zvýšení obsazenosti. Návrhové opatření budou ekonomicky zhodnoceny.
Strategický management zemědělského družstva
Horáčková, Dominika
Diplomová práce se zabývá návrhem strategických alternativ pro vybraný zemědělský podnik. Tato problematika je zkoumána v praktické části práce na základě potřebných teoretických východisek. Celá práce je tedy rozdělena na dvě klíčové části, literární rešerši a vlastní práci. Na základě výsledků analýz, provedených v praktické části práce, jsou formulována strategická doporučení. Následně je sestaven podrobný návrh implementace vybrané strategické alternativy a jsou zhodnoceny ekonomické dopady této vybrané alternativy.
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Turková, Alice
Tématem této diplomové práce je “Analýza prostředí a strategická doporučení pro provozovatele sportovních zařízení.“ Hlavním cílem této práce je vyhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí a formulace strategických alternativ pro provozovatele sportovních zařízení v Brně, společnost Starez sport, a.s. Vnější faktory jsou vyhodnoceny pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil, vnitřní faktory jsou analyzovány rozšířeným marketingovým mixem. Finální vyhodnocení je provedeno pomocí IFE-EFE matice. Strategie navrhnuty ve Vnitřně-vnější maticí jsou dále rozvedeny pomocí SWOT matice a nejvýznamnější strategická alternativa je následně dále rozpracována. Výsledky této práce analyzují mimo jiné i současnou situaci a konkurenci mezi plaveckými bazény v Brně.
Strategický management malého podniku
Vašinová, Romana
Diplomová práce se zaměřuje na aplikaci procesu strategického managementu v prostředí malé organizace. V práci jsou identifikovány příležitosti, hrozby a silné i slabé stránky prostředí firmy při využití metod situační analýzy vnějšího prostředí (PESTE analýza, Porterova analýza odvětví) a analýzy prostředí vnitřního (7S firmy McKinsey, Analýza hodnotového řetězce dle Portera, procesní pojetí organizace, zkrácená finanční analýza a analýza firemních www stránek). Faktory prostředí jsou zpracovány pomocí EFE a IFE matic za účelem získání celkového váženého skóre vnějšího a vnitřního prostředí organizace. Výstupy z matic IFE a EFE jsou dále využity v tzv. Vnitřně-vnější matici, která umožňuje stanovení celkové strategické pozice firmy při zohlednění stavu vnějšího i vnitřního prostředí. Pomocí SWOT analýzy jsou následně upřesněna výsledná strategická doporučení pro vybranou firmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.