Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace ICT integrátora
Šilhavá, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zloch, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě analýzy komunikačních aktivit vybrané ICT organizace navrhnout doporučení pro další období. Dalším cílem je zhodnocení ICT trhu od 90. let na základě expertních rozhovorů a identifikovat jeho budoucí vývoj. Diplomová práce se zabývá charakteristikou specifik řízení marketingové komunikace na trzích B2B. Zpočátku se věnuje B2B trhu jako takovému a porovnává jej s trhem B2C. Dále jsou představeny komunikační aktivity, které jsou využívány na českém firemním trhu. Jmenovitě se jedná o reklamu, podporu prodeje, PR, direct marketing, sponzoring a event marketing, osobní prodej, veletrhy, výstavy a digitální média. Praktická část je věnována vybrané ICT společnosti a jejím konkurentům. Dále se soustředí na charakteristiku ICT trhu v České republice. Zmapování a analýza ICT trhu v ČR byla podpořena uskutečněním expertního výzkumu. Závěr práce hodnotí komunikační aktivity vybrané ICT společnosti. Na základě výsledků analýzy jsou navržena praktická doporučení pro další orientaci marketingové komunikace společnosti.
Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s.
Grämerová, Andrea ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti Unicorn a.s. na základě provedené marketingové situační analýzy. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém řízení a popisuje marketingový mix. Dále představuje metodologii, která je použita v praktické části. Praktická část obsahuje situační analýzu, v níž byl proveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Výsledkem je podklad pro zhotovení SWOT analýzy a následně sestavení EFE a IFE matice. Dále jsou představeny návrhy pro taktické cíle pomocí marketingového mixu. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který staví nejen na situační analýze, ale také kritické studii stávajících marketingových nástrojů firmy.
Alternativní přístup k hodnocení ICT investic
Tomek, Martin ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Téra, Miroslav (oponent)
Práce ukazuje některé ze současných moţností hodnocení přínosu ICT investic se zaměřením na moţnosti pouţití a limity těchto ukazatelů. Pro názornost je pouţit specifický příklad, který zdůrazňuje právě tato omezení. Autor práce navrhuje pouţít jako řešení hodnotový management s univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. Toto pojetí po adaptaci odstraňuje či omezuje nejpalčivější problémy výše uvedených ukazatelů. Pro úplnost je výčet přínosů ICT investic rozšířen o pohled makroekonomický, ve kterém jsou zviditelněny přínosy ICT pro ekonomiku České republiky.
Certifikace projektových a programových manažerů jako záruka jejich kvality a schopnosti
Vítek, Lukáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Mengler, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá certifikacemi v projektovém řízení. Soustřeďuje se na projektové a programové manažery a zkoumá jejich vztah k certifikacím a možným vazbám na kvalitu řízení. Cílem práce je provést průřez oblastí certifikací na českém trhu, vytvořit souhrn dostupných certifikací a provést výzkum, který mapuje certifikace firem působících na českém ICT trhu. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických základů a je úvodem do oblasti projektového řízení. Dále jsou podrobněji rozepsány kompetence manažera jako předmět znalostí a dovedností, který je nezbytný pro vykonávání manažerské práce. Ve druhé části je zpracován seznam dostupných certifikátů včetně požadavků na jejich získání. Přínosem této části práce je právě zpracovaný přehled, který na jednom místě souhrnně zpracovává všechny důležité detaily o jednotlivých certifikátech, včetně přiřazení certifikátů k doporučeným pracovním pozicím. V poslední části je realizován výzkum, který má za cíl zjistit plány projektových a programových manažerů na získání nových certifikátů. Výzkum se zabývá analýzou a syntézou získaných odpovědí a dále vytváří nové poznatky, které odhalují možné budoucí trendy. Výzkum je unikátní tím, že se zaobírá českým ICT trhem, který nebyl dosud na toto téma zkoumán. Diplomová práce představuje ucelený pohled na oblast certifikací, zároveň se ale soustřeďuje na úzkou oblast ICT trhu, kde sleduje možnosti využití certifikací a nabízí konfrontaci různých pohledů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.