Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nákupní atmosféry prodejen Baťa a Humanic
Adamcová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor nákupní analýzy dvou prodejních jednotek společností Baťa a HUMANIC v Praze. Konkrétně se jedná o prodejnu Baťa Václavské náměstí a HUMANIC Národní. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení nákupní atmosféry, přehled služeb zákazníkům a použité metody hodnocení. V druhé kapitole jsou představeny společnosti včetně historického vývoje. Dále je v ní zpracována analýza nákupní atmosféry a shrnuty poskytované služby. Poslední kapitola obsahuje bodové ohodnocení a návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.