Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
ANALÝZA PODNIKOVÉ KULTURY VYBRANÉHO PODNIKU
BÁRTOVÁ, Hana
Cílem této bakalářské práce bylo vypracování metodiky diagnózy podnikové kultury a jejího ověření ve vybraném podniku za účelem návrhu programu řízení změn podnikové kultury. Objektem zkoumání se stala firma LARM, a. s. . Zkoumaný soubor činilo 71 respondentů . Pro výzkum a poznání kultury daného podniku bylo použito dotazníkového šetření. Z výsledku vyplynulo, že kultura zkoumaného podniku není dostatečně silná. Nedostatečná komunikace v rámci celého podniku, nespokojenost s pracovním prostředím, nebo také absence motivace ze strany nadřízeného jsou toho důkazem. Pro posílení kultury lze doporučit efektivnější využití lidských zdrojů, zlepšení pracovního prostředí a komunikace v podniku.
Získávání a výběr zaměstnanců
Čermochová, Barbora ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení procesů získávání a výběru zaměstnanců ve stavební společnosti Metrostav a. s. a navrhnout případná vylepšení těchto procesů. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány fáze, zásady a metody získávání a výběru zaměstnanců s použitím odborné literatury. V praktické části je provedena analýza těchto dvou personálních činností ve firmě Metrostav a. s. Je tak učiněno na základě webových stránek společnosti, poskytnutých interních materiálů a rozhovoru s vedoucí útvaru personálního marketingu paní Mgr. Janou Kořínkovou, MBA ze společnosti Metrostav a. s.
Podniková kultura ve vybrané organizaci
LHOTSKÁ, Monika
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit podnikovou kulturu ve vybraném podniku. První část bakalářské práce byla zpracována teoreticky a ve druhé části jsem se po praktické stránce zaměřila na zkoumání podnikové kultury konkrétního podniku. Pro zanalyzování firemní kultury jsem využila komunikace s ředitelem společnosti, vnitropodnikové dokumenty, webové stránky podniku a především vyhodnocení dotazníkového šetření. Z výzkumu vyplynulo, že podniková kultura se nejvíce podobá kultuře rolí a kultuře jízdy na jistotu. Přestože se kultura jeví jako silná, vyskytují se zde jisté nedostatky.
Podniková kultura a možnosti jejího hodnocení
JANDOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce bylo určit a zhodnotit současný stav podnikové kultury vybrané firmy a na základě těchto zjištění navrhnout vhodná opatření na zlepšení v této oblasti. Objektem zkoumání byla firma GAMA GROUP a. s. Závod 9. Zkoumaný soubor tvořilo 53 zaměstnanců vybraného podniku. V první části této práce jsou shrnuty teoretické znalosti o podnikové kultuře, dále je zde charakterizován podnik a jeho historie. Použitou metodikou je dotazníkové šetření. Dotazník se skládal z 27 otázek. Každá otázka je zpracována do grafu, pod kterým následují výsledky a diskuze. Z výsledků vyplynulo, že kultura zkoumaného podniku ještě není dostatečné silná, což se projevuje zejména v problematické komunikaci a v přístupu k podniku. Pro další rozvoj a posílení kultury podniku lze doporučit zlepšení komunikace, posílení hrdosti zaměstnanců na práci ve firmě a identifikaci zaměstnanců s firmou. Dále také podporovat rozvoj zaměstnanců
Podniková kultura vybrané organizace
BÁRTOVÁ, Hana
Cílem této diplomové práce bylo vypracování metodiky diagnózy podnikové kultury a jejího ověření ve vybraném podniku za účelem návrhu programu řízení změn podnikové kultury. Objektem zkoumání se stala firma MS KART s.r.o. Zkoumaný soubor činilo 22 respondentů. První část práce obsahuje teoretický přehled, charakteristiku podniku a jeho historii. Pro výzkum a poznání kultury daného podniku bylo použito dotazníkového šetření. Dotazník obsahoval 28 otázek. Každá otázka je rozpracována do grafů, pod kterým jsou výsledky šetření. Na základě výsledků šetření, se podniková kultura jeví jako poměrně silná. Přesto bych doporučila zvýšit informovanost o dění ve firmě u dělnické profese, zlepšení komunikace mezi odděleními výroby, připomínání zaměstnancům pozitivní přístup k jejich návrhům, nápadům a myšlenkám a podporovat osobní rozvoj zaměstnanců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.