Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na stření škole
MEJDRECHOVÁ, Petra
Bakalářská práce se věnuje tématu hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na střední škole. Práce má teoreticko-empirický charakter. V úvodu se práce zabývá vymezením pojmu hodnocení, typům a funkcím školního hodnocení. Na to průběžně navazují části věnující se metodám a formám hodnocení. Zvláštní pozornost je věnována klasifikaci a slovnímu hodnocení. Práce se též zabývá vymezením sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. V empirické části práce je výsledek případové studie, která měla za cíl zjistit, jakým způsobem učitelé žáky hodnotí a jaké metody a formy hodnocení využívají. Případová studie vychází z pozorování výuky odborných předmětů na střední škole záznam pomocí videonahrávek, z dotazníkového šetření mezi učiteli a žáky.
Systém hodnocení zaměstnanců v ČSOB
Horáčková, Marie ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Skalková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zmapování hodnotícího systému v Československé obchodní bance. Praktická část začíná představením společnosti ČSOB, v dalším kroku jsou definovány všechny důležité náležitosti hodnotícího procesu s využitím analýzy interních dokumentů. Praktická část se dále skládá z dotazníkového šetření realizované s pomocí zaměstnanců ČSOB. Cílem práce je potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy a navrhnout doporučení dle zjištěných slabých míst v hodnotícím procesu. Doporučení by mělo vést k zefektivnění a zkvalitnění řízení lidských zdrojů společnosti a záměrem je také zvýšit všeobecnou spokojenost zaměstnanců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.